קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

אדריכלות ועיצוב פנים למשרדים

פורסם 24 ביוני 2019

התחום של אדריכלות למשרדים ועסקים הוא מרתק מצד אחד ומהצד השני מאתגר מאוד. משרדים ומקומות עבודה צריכים למלא כמה תפקידים בו זמנית ולכן, אדריכלות למשרדים ועסקים מתמקדת בין השאר בלהצליח לאפשר לחלל העבודה למלא כל תפקיד שמיועד לו, בצורה הטובה ביותר ועדיין לעמוד בכללי עיצוב הפנים, בטרנדים השונים השולטים בתחום ובצרכים השונים של מי שעושה שימוש יומיומי באותם משרדים.

עיצוב פנים למשרד צריך להיות כזה שעונה על כמה סוגי צרכים. סוג אחד, הוא זה של העובדים במקום. אלו צריכים להשתמש במשרדים בצורה נוחה ויעילה, שתורמת הן לרווחתם והן לרמות התפוקה שלהם. תכנון משרדים נכון מביא בחשבון את כל הפרטים הקטנים, מחבר ביניהם ביחד ובו זמנית מאפשר להם לעמוד בפני עצמם. מרחב הלובי, דלת הכניסה, האזור של דלפק הקבלה, ריהוט משרדי, חדרי הישיבות ואפילו מטבחון העובדים, כל אלו צריכים להיות מעוצבים לעילא ולעילא ולשדר אווירה מתוחכמת של יוקרה ומקצועיות.

בנוסף, תכנון משרדים צריך להביא בחשבון את השפה המיתוגים של העסק ולשלב בין האופנות בתחום עיצוב משרדים לבין האמירה הפרטנית של העסק עצמו, האווירה שהוא שואף לשדר ואפילו תחומי העיסוק שלו. יש לכך חשיבות רבה בעיקר כלפי מבקרים מבחוץ, המגיעים למשרדים לצורך ישיבות, פגישות, התרשמות וכדומה. זו הסיבה שעיצוב משרדים צריך להיעשות על-ידי מקצוענים בתחום ומומלץ לבחור משרד אדריכלים המתמחה באדריכלות למשרדים ועסקים.

כך תבחרו משרד אדריכלים שילווה אתכם בתהליך

כדי לבחור במשרד אדריכלים שמתאים למשימה של עיצוב המשרדים שלכם, רצוי לקיים פגישה מקדימה בו תוכלו להתרשם מתיק העבודות של עיצוב משרדים ייחודיים. תיק עבודות כזה צריך לכלול עבודות קודמות של עיצוב פנים למשרד וככל שתראו יותר דוגמאות, כך תוכלו להתרשם ולהבין האם אלו הם האנשים המתאימים לעיצוב המשרד שלכם בדיוק בהתאם לחזון שלכם ולהווי של העסק.

כמו כן, רצוי להבין בדיוק את תהליך העבודה, כדי להטמיע במה הוא כרוך ומהי ההשקעה הנדרשת מכם. עיצוב שמצליח להפיח חיים בחזון וברצונות הלקוח, בדרך כלל מתחיל ממיפוי מדויק של צרכי המשרדים והבנה מעמיקה של האדריכלים הודות ההווי במשרד והדרך בה העבודה מתבצעת. זכרו, כי לא כל דבר שמתאים למשרדים אחרים, מתאים בהכרח למשרד שלכם וגם אם משהו נראה מעולה על גבי תיק העבודות או דפי המגזינים, אין זה אומר שהוא ישמש את המשרדים שלכם בצורה אופטימאלית. לכן, חשוב לעשות תיאום ציפיות מקיף ולהבין כיצד יתבצע העיצוב ומה מכל הרעיונות הנהדרים מתאים על-מנת למנף את הנראות של המשרדים שלכם.

בכל מקרה, התוצאה שתתקבל תהיה מרשימה ותוכל להביא את העסק שלכם לשיאים חדשים, הן מבחינת שביעות הרצון של העובדים ואופן עבודתם והן מבחינת הלקוחות המגיעים מבחוץ. לכן, שווה להשקיע בתהליך וליהנות מהאווירה המחודשת והמרעננת.