קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

ארגז כלים לשיפוץ הבית

פורסם 6 במרץ 2018

דו קומתי באשקלון עיצוב בתים פרטייםהחלטתם לצאת לדרך ולהתחיל בשיפוץ? אחד הדברים אשר אתם נדרשים לעשות זה לבחון היטב את כלי העבודה הנמצאים בתוך ארגז כלים על מנת שעיצוב הבית יהיה איכותי ויעיל. אילו כלים כבר קיימים? האם כדאי לרכוש כלים חדשים? האם הכלים הקיימים מונחים בצורה מסודרת? ההמלצה היא להכין מקום מסודר כך בו תניחו את הכלים לאחר השימוש כך שתדעו היכן הם נמצאים.

עונת האביב בפתח והשיפוצים החלו! אם החלטתם השנה לא להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע אלא לצאת לדרך בכוחות עצמכם, כדאי לוודא כי יש לכם את כל הציוד המתאים לצורך שיפוץ הבית וכן את התקציב המתאים לרכישת ציוד. אילו כלים אתם צריכים בדחיפות? האם ארגז כלים כמו שיש לכם משרת אתכם נאמנה?

אילו כלים כדאי להחזיק

בחנתם היטב את הארגז וראיתם מה בדיוק חסר לכם? כעת נביא בפניכם רשימה של כלי עבודה אשר חובה שיהיו בתוך ארגז כלים לטובת תכנון העיצוב בבית:

  • מברגה חשמלית.
  • פטיש.
  • סט מברגים.
  • סכין יפנית.
  • מברשות לצביעה.

כל אותם כלים יהיו לכם לעזר בבואכם לשפץ את הבית בכוחות עצמכם.

אילו כלי עבודה חשמליים כדאי לרכוש

בשנים האחרונות תחום שיפוץ הבית עבר מהפך לא קטן ולכן ניתן לראות היום לצד כלי עבודה מסורתיים גם כלי עבודה חשמליים ההופכים את מלאכת השיפוץ לפשוטה יותר . בדיוק כפי שיש לבחון בקפידה את רכישת המוצרים המסורתיים, כך גם יש לבחון בקפידה את רכישת המוצרים החשמליים ולא להסתפק בשורות התחתונות בעת רכישת מותג מוכר. אין ספק כי רכישת מותג מוכר מעלה את ערכו של המוצר, אך לא בטוח שתתאים לכם לחלקי הבית השונים.

חשיבותה של השוואה בבחירת ארגז כלים

בעת חיפוש אחר הכלים יש חשיבות רבה לבחור ארגז כלים מקצועי, כזה שיהיה ניתן להניח בו את הכלים בצורה הטובה ביותר. היות וישנן היום לא מעט חנויות המוכרות ארגזים שונים בצעו השוואה בין החנויות השונות על מנת לרכוש את הארגז המתאים ביותר. ההמלצה היא לא לרכוש את הארגז הפופולרי ביותר אלא דווקא לרכוש ארגז שישרת אתכם לאורך זמן רב.

אילו שלבים כוללים השיפוץ

  • תכנון : מהם הצבעים המתאימים ביותר לשיפוץ המטבח שלכם? או חדר העבודה? תכנון נכון יסייע לכם לקבל את המראה המתאים ביותר.
  • הכנה: לצורך השיפוץ ייתכן כי תאלצו לבצע תיקונים שונים, אולי לעקור מסמרים אוו לאטום את הקירות או תיקונים נוספים. שימו לב כי במידה והתיקונים לא יבוצעו כפי שצריך, פעולת השיפוץ עשויה לא להצליח והתוצאה תהיה עוגמת נפש.
  • צביעה: אחת הפעולות המרכזיות בעת השיפוץ היא פעולת הצביעה. על מנת לקבל תוצאה מרשימה חשוב מאד לעשות שימוש בכלי עבודה איכותיים כמו מברשות או רולרים.
    אם מדובר בחברה מוכרת לכם

אחת השאלות שעליכם לשאול היא האם מדובר בחברה מוכרת. אמנם כפי שהזכרנו קודם לכן, יש חשיבות רבה להסתכל על החברות המובילות אך במקביל יש לרכוש ארגז המתאים לכם ולא להיכנע לטרנדים השונים אשר לא ישרתו אתכם לאורך זמן רב אלא לתקופה מוגבלת.