קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

המושג אדריכלות פנים מוכר היטב לאנשים בתהליך שיפוץ הבית או בניית בית חדש, הרי אדריכלות פנים היא חלק חשוב ביותר בעת תכנון אדריכלי לבית. תחום האדריכלות הוא תחום העוסק בתכנון ועיצוב חללים, בין אם מדובר בחללים גדולים של מבנים ציבוריים ועד חללים קטנים של בתי מגורים. תחום זה הינו חופף בין שני תחומים שונים שהם – עיצוב פנים ועיצוב חיצוני של המבנה לבין הנדסת בניין והאדריכלות בו. אדריכל  מקצועי שלמד היטב את התחום וצבר ניסיון רב, הוא למעשה יוצר את החלל המבוקש לצורך עיצובו ובנייתו, כך שהמבנה יראה מרשים מבחינה אסתטית ויעורר מצב רוח מסוים בנפשם של המבקרים במקום ובנוסף ייצור אווירה שונה בכל חלק מהמבנה ויקנה ערכים מסוימים על פי בקשת בעלי הבית או על פי רוח המקום.

פרויקטים באדריכלות

אדריכלות, היא תורה שלמה בפני עצמה ונראה כי יש לא מעט אדריכלים מפורסמים ומוכרים מרחבי הארץ ומהעולם אשר הביאו את פרי דמיונם לידי עיצובים מרשימים של בתים פרטיים ומבנים שמהם לא ניתן להתעלם. כיום, נראה כי העיצובים הפופולריים הם עיצובים בסגנון מודרני, עכשווי אשר מושתת על סגנונות עיצוב דיי חופשיים, ללא התבססות על סגנון מסוים או הצמדות לחוקים מסוימים, אלה יותר הרגשה קלילה של יד חופשית.

מה לוקח בחשבון אדריכל בעת עיצוב חלל?

כל חלל הוא בעל אופי ייחודי משלו, אשר אותו מביאים דייריו או רוח המקום. לכן, על האדריכל לדעת כיצד לתרגם את רצונות לקוחותיו לידי עיצוב מרשים בפועל, כזה שעונה על הציפיות שלהם, אך בד בבד להיצמד לתקציב מסוים אשר מתאים ללקוחותיו. בעל בחינת החלל האדריכל לוקח בחשבון גם את הגורמים משפיעים על החלל, כמו – גודל החלל, צבעי החלל, כיווני אוויר, מקורות האור בחלל, האווירה, המיקום הגאוגרפי של המקום ועוד פרמטרים רבים שיכולים להשפיע על נראות החלל והעיצוב הרצוי.

בתחום האדריכלות, ישנם אדריכלים אשר מתמחים בקטגוריות שונות, אם זה אדריכלי נוף שמומחים בכל הקשור להקמת גינות, אדריכלים המתמחים בעיצוב פנים של מבנים, תכנון גשרים מעוצבים, תכנון מבנים מיוחדים, תכנון אולמות, בתים פרטיים ועוד.

תכנון אדריכלי

אם בעבר רק אנשים אמידים היו יכולים להרשות עצמם להיעזר באדריכלים לצורך תכנון מבנה ובנייתו בצורה מרשימה, כיום אדריכלות היא פרי נחלתם גם של אנשים במעמד הביניים אשר מעוניינים להשקיע בכל הקשור לתכנון אדריכלי וזאת כדי לקבל תוצר מושלם – שהוא בית פרקטי ומעוצב בדיוק כפי שהם רוצים.

אדריכלות הוא תחום אשר עוסק בתכנון ועיצוב מבנים, בתים, משרדים, מוסדות ובכל לכל מה שקשור לבנייה. התחום הינו משלב שני תחומים עיקריים שיעילים לצורך בניית חללים אלו בצורה מרשימה והם – עיצוב פנים מושקע והנדסת בניין. למעשה, שני תחומים אלו הם חופפים אחד לשני ובעת תכנון מבנה, על אדריכל להתמקד היטב בפרמטרים אלו, כדי ליצור יצירה מרשימה. אדריכל הוא זה שיוצר את החלל ועליו למלא אותו בחומרים שונים ולעצב אותו, כך שמבחינה אסתטית הוא יקרין אווירה יוקרתית ורצויה על פי דרישות בעלי הבית, אך זאת לצד ערכים מסוימים המתאימים בקפידה על פי רצון הדיירים.

מקס ואלי קינן אדריכלות ועיצוב פנים - שני אחים שותפים המשלימים אחד את השני

צור איתנו קשר

תאם פגישה ללא התחייבות.