קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

5 טיפים לעיצוב חדר ילדים מהסרטים

פורסם 6 במרץ 2018

כהורים, לבטח גם אתם מעוניינים לעצב את חדר הילדים באופן מקורי, מדליק וייחודי. אם גם אתם מעוניינים לעצב חדר ילדים מהסרטים, בהתאמה לאופיו של הילד ולצרכיו, כדאי לכם לפנות למעצב פנים מוכשר המתמחה בנושא ומציע עיצוב יצירתי ומרהיב.

חשוב לדעת כי הורים רבים משקיעים משאבים עצומים ומחשבה רבה בעת תכנון ועיצוב חדר הילדים, אך עם זאת חשוב להתאים את העיצוב לצרכים המשתנים של הילד, ובהתאם לגיל הילדים כדאי גם לשלב אותם בבחירת צבעים, רהיטים, פריטי נוי וכדומה. לפניכם 5 טיפים חשובים שיסייעו לכם לעצב חדר ילדים מהסרטים.

עיצוב בית יוקרתי בשוהם חדר משחקים לילדים

בחירה נכונה של צבעים בחלל חדר הילדים

צבע מוסיף הרבה לאווירה מדליקה וייחודית בחדר ילדים. כדי לשדרג את עיצוב החדר ניתן להסתפק בצביעת הקירות, ולעתים די בצביעת קיר אחד בגוון דומיננטי כמו צהוב, כחול, ירוק, סגול או אדום, כדי ליצור שינוי רב בעיצוב הפנים. יש אינספור גוונים המתאימים לקירות חדרי ילדים, ואפשר לבחור צבע אחיד או לשלב טקסטורות מעניינות כדי לשדרג את העיצוב והאווירה.

כדאי לכם לבקש מהילד או הילדה לעזור לכם בבחירת הצבעים והגוונים לקירות – כך הם יחושו בוגרים ואחראיים וגם ייקחו חלק פעיל בעיצוב חדרם. כדי ליהנות מעיצוב מקורי יותר כדאי לרכוש מדבקות קיר. יש מבחר מדבקות קיר לחדרי ילדים שניתן לרכוש בחנויות המובילות, באינטרנט, ברשתות כלי בית ועוד. ניתן לרכוש מדבקות בשלל צבעים, גדלים וצורות, ואפשר להדביק מדבקת קיר גם על חלונות, על ארונות ועל כל משטח ישר אחר.

מוצרי טקסטיל יפים

בעת עיצוב חדר הילדים מומלץ להוסיף מוצרי טקסטיל ססגוניים להשלמת העיצוב והאווירה בחדר. כדאי להוסיף וילונות דקורטיביים כדי לשדרג ולרענן את מראה החדר, מומלץ לבחור וילונות יחד עם הילד ובהתאמה לאופיו ולהעדפותיו האישיות. כמו כן, כדאי להוסיף שטיח יפה בהתאמה לגווני הקירות והרהיטים, אפשר לפזר כריות נוי וכדאי להניח פוף צבעוני במידותיו של הילד.

מנורה מעוצבת

כדי לשדרג את העיצוב בחדר הילדים כדאי לרכוש אהיל מרשים וססגוני. יש לבחור אהיל המתאים בצורה מושלמת לקונספט העיצוב בחדר. יש בחנויות מגוון אהילים וגופי תאורה מעוצבים המתאימים לחדרי ילדים ועלותם לרוב אינה גבוהה, לכן במחיר משתלם תוכלו לשדרג משמעותית את העיצוב בחדר.

מוצרי פרזול

כדאי להחליף את הידיות של הארון, של הכוננית ושל המגירות בשולחן הכתיבה. ידיות מעוצבות משדרגות משמעותית את העיצוב, יש מבחר עצום של ידיות שניתן לרכוש ועלותן יחסית נמוכה, לכן כדאי להשקיע זמן ולרכוש ידיות מתאימות לקונספט העיצוב ולגיל הילד.

שטיחים

כדי לשדרג את חדר הילדים מומלץ מאד להוסיף שטיחים מקיר לקיר להשלמת עיצוב האווירה בחדר, חשוב לציין על מנת לשמור על השטיחים נקיים חובה אחת לכמה חודשים לבצע ניקוי שטיחים יסודי ומקצועי על מנת לשמר את השטיח.

אביזרים מדליקים

כדי להשלים את עיצוב חדר הילדים, כדאי לחפש אביזרים מדליקים כמו מתלה בגדים ומעילים שמוסיף הרבה צבע וסטייל לחדר. אפשר גם להוסיף קופסאות אחסון מעוצבות התורמות לשדרוג העיצוב בחדר והן חשובות גם כדי לשמור על סדר וארגון. לפני שהילד הולך לישון הוא יכול לסדר את חדרו בקלות ולאחסן צעצועים ומשחקים בקופסאות היפות.

לחץ למידע נוסף על עיצוב בתים