קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

טרנדים עיצוביים לשנת 2019

פורסם 11 בנובמבר 2018

תחום העיצוב ממשיך לצעוד קדימה והוא מביא עמו חידושים רבים וסגנונות חדשניים בעיצוב הבית. עומדים לפני שיפוץ ומבררים על עיצוב פנים? בואו לקרוא על כך.

כאשר מעצבים מחדש בית מגורים או כל חלל אחר חשוב לתת את הדעת לאפשרויות שונות שעומדות מולנו. מכלול האפשרויות מאפשר לנו לקבל את ההחלטה הנכונה שלנו ולברור מתוך המוצע את מה שנכון אישית לנו ומתאים לצרכים שלנו. כדי להצליח במשימה ניתן להיעזר עם שירות של אדריכל שמספק שירות של עיצוב דירות ללקוחות. איש מקצוע זה יוכל לסייע בהובלת התהליך ובהשגת המטרה הרצויה בשלימות. שנת 2019 מביאה בכנפיה אמירות עיצוביות חדשות והרבה עניין בכל מה שקשור בתחום של עיצוב בתים.

על העיצוב של שנת 2019

במהלך השנים האחרונות פותחו חומרי גלם חדשניים בעלי תכונות מיוחדות וכן טכניקות ייצור מתקדמות ביותר, שתי העובדות הללו מביאות לכך שניתן לבצע כיום עיצובים מוקפדים מאוד ולהשיג תוצאות נהדרות תוך שילוב חומרי גלם שונים זה לצד זה הן כאשר מדובר על עיצוב חדרי ארונות, עיצוב חדרי אמבטיה וחדרים נוספים. בנוסף לכך יש לציין כי המודעות לעיצוב והרצון של לקוחות רבים לעצב את הבית שלהם בסגנון מיוחד ובמראה מרשים מביא לכך שאנשי מקצוע בתחום אדריכלות ועיצוב פנים עמלים להתעלות מעל עצמם ולעצב את הבתים בסגנונות מרשימים במיוחד.

שילוב מפלי מים

אחד הטרנדים החמים לשנת 2019 הוא הקמת מפלי מים מלאכותיים בתוך שטח הבניין. מפל של מים מתיז בין טיפות המים מראה אקזוטי ויוצר אווירה קסומה ומיוחדת. את המפלים ניתן להקים בשטח הגינה, על הגג או בתוך המבנה עצמו, זה יכול להתאים לבית פרטי וכמובן לבניין משרדים.

תכנון תאורה

כיום יש גם מודעות רבה באשר לתרומה של התאורה למראה של הבית. כי כאשר בוחרים גופי תאורה נכונים, כאשר מציבים אותם במקומות הנכונים התוצאה היא חלל מרשים שמדגיש את האזורים המחמיאים במקום. התוצאה בהחלט מרשימה ויוצרת חלל מקסים במראה הרצוי לבעלי המקום. בתחום התאורה מציעים אדריכלים בעלי התמחות בתחום ספציפי זה שירות עיצוב שלוקח בחשבון את כל תנאי השטח של הבית.

עיצוב כפרי

כולנו מכירים את העיצוב המודרני שמשלב חומרי גלם מסוגים שונים ויוצר אווירה מהוקצעת ומינימליסטית. אך רבים מאתנו מעדיפים דווקא את העיצוב בסגנון הכפרי. ויש לכך סיבה – העיצוב הכפרי מסייע לנו בחימום האווירה ויצירת אווירה חמימה ומשפחתית. כמו כן יש מגמה לבחור מראה 'מלוכלך' שיש בו מן הייחודיות והיופי.

קירות גבס

קירות גבס הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב בשנת 2019. בעזרת גבס ניתן לבצע עיצובים מרשימים ולהשיג תוצאות רשימות ופונקציונאליות. לדוגמה עיצוב נישות לנוי, בניית קירות מעוצבים, חיפויים דקורטיביים למערכת המיזוג וכן הלאה. בעזרת הגבס ניתן לשדרג בצורה דרמטית את המראה של הבית ולעצב אותו בנימה מיוחדת ויפה בדיוק לפי רצונכם וצרכיכם.

אולי יעניין אתכם גם: השבחת נכסים