קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

נראות ובטיחות כמתכון לדירת החלומות

פורסם 6 במרץ 2018

ייעוץ אדריכלי ליזמים

לא משנה בכמה מקומות בעולם תהיו, כמה סקרנים תהיו לגלות נקודות נסתרות על כדור הארץ וכמה אתם כמהים לחופשה ארוכה שתוציא אתכם מהשגרה – בסופו של דבר, אין כמו הבית. לא מעטים אלו המכתירים את הבית הפרטי שלהם כמקום האהוב עליהם ביותר בעולם, ואין זה מפתיע כלל. הבית הפרטי של כל אחד, מעבר לעובדה כי הוא מעניק ביטחון וארבע קירות, הוא במידה מסוימת גם התרגום של דיירי הבית, שבא לידי ביטוי בעיצובו. בבתים רבים ניכרת השקעה רבה בכל הפן העיצובי של הנכס – החל מהתכנון בו בנוי הבית ועד עיצובו וסגנונו על ידי אנשי מקצוע. תתפלאו איך ניתן להפוך בקלות את הבית שלכם לבית החלומות שתמיד חלמתם עליו.

השקעה גדולה בנראות לטווח הארוך

העין נמשכת לאסתטיקה, וככל שיהיה לכם יותר נעים בחלל, כך גם יותר תתחברו אליו ותהנו לשהות בו. לא רחוקים הימים בהם כל בעל נכס היה מעצב את הדירה שלו לבד, על פי טעמו האישי ובעיקר על פי יכולות העיצוב שלו. חוש עיצובי אינו משהו שטמון בכל אחד, ועל מנת להפוך את הבית שלכם לבית החלומות, הרי שיש מקום להתערבות של אנשי מקצוע החיים ונושמים את תחום העיצוב והסגנון. כיום ישנם מעצבי פנים שמתרגמים את החלומות שלכם למציאות, תוך שהם מעצבים ומסגננים את הבית שלכם כפי שתמיד חלמתם.

בטיחות בבריכת שחיה

בריכות שחיה לבתים פרטיים משדרגים את נראות הנכס, משרים אווירה יוקרתית ונעימה וכמובן ומעל לכל מספקים הנאה שאין שניה לה. יחד עם זאת בריכות שחיה מהווה גם גורם סיכון מסויים כאשר אנו לוקחים בחשבון ילדים שעלולים להכנס לבריכה, לצורך שמירה על הבטיחות שלנו בנושא זה, מומלץ לרכוש כיסוי לבריכת השחייה שלכם, הכיסוי מותאם בצורה מושלמת לצורת הבריכה (עגול, מלבני, מותאם אישית) ולגודלה. הכיסוי לבריכה מונע בנוסף כניסה של מזיקים למים, שומר על הטמפרטורה הרצויה ובעל יתרונות נוספים.

למידע נוסף בנושא כללי בטיחות בבריכה לחץ כאן

כשם שאינכם מעבירים את הרכב שלכם טסט, וכשם שאינכם בונים את המקרר שלכם לבד, כך גם מדובר על מלאכת העיצוב. לקחת חלל ולעצב אותו מאפס אינו מלאכה פשוטה כלל, ונדרשת מיומנות גבוהה וחוש עיצובי מפותח על מנת לחבר חלקים לשלם אחד בלתי מנוצח. מעצבי הפנים בעלי הכישורים המתאימים לשדרג את החלל בו אתם גרים, ולהפוך כל פינה בבית שלכם לפנינה עיצובית של ממש. מדובר על השקעה שהינה השקעה שעושים לרוב פעם בחיים, תוך שלאורך השנים מעניקים טאצ'ים קטנים לשידרוג ושיפור הנראות. אם כך, נדמה כי מדובר על השקעה לטווח הארוך שתעניק לכם את הבית שתמיד חלמתם עליו.

הבטיחות כערך עליון

הדרך אל בית החלומות שלכם עוברת גם בתחום עיצוב וסגנון הבית, אך לא רק. מרכיב נוסף במשוואה וחשוב לא פחות, הוא הבטיחות בבית שלכם. כשם שאתם משקיעים רבות בנראות הבית, הרי שגם כדאי ורצוי להשקיע בשימור הנכס והערך שלו, וגם בבטיחות שלכם כדיירים בו. בדיקת בדק בית הינה בדיקה המתבצעת לרוב בעת רכישת נכס או קנייה של נכס, אך מומלץ גם לבצע אותה כבדיקה תקופתית שתוכל לאמוד את מצב הנכס שלכם. בדק בית יעניק לכם דו"ח מפורט של כשלים או ליקויים, או שישלול כל ליקוי או כשל בנכס שלכם. בצעו את הבדיקה אחת לתקופה, ותשללו כל חשש לרטיבות, נזילה, קילופים, בעיות במערכת הביוב או במערכת החשמל. בדיקה קטנה – שתעניק שקט נפשי גדול.