קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

עיצוב פנים ואדריכלות 2019 – מה חדש?

פורסם 15 בינואר 2019

חידושים בעיצוב פנים ואדריכלות לקראת השנה החדשה

שנת 2019 נפתחה לא מזמן והביאה עמה שלל חידושים ורעיונות בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות. הקו העיצובי המוביל מסתמך על שילוב בין אלמנטים מודרניים ובין אלמנטים קלאסיים, בהתאם לרוח הוינטאג' והרטרו של השנים האחרונות. אחד הקווים המשותפים לעיצוב המודרני ולעיצוב הקלאסי הנו שמירה על סימטריות, שיוצרת שקט וסדר בכל מרחב. בנוסף, בולטת במיוחד המגמה של עיצוב בשילוב של אור וצל, ליצירת חללים בעלי נפח מתוחכם, מסתורין וביתיות. מבולבלים? כדי לא ללכת לאיבוד בכל העקרונות החדשים, מומלץ להיעזר בשירותי תכנון אדריכלי ועיצוב פנים של משרד אדריכלים או אדריכל פרטי לבחירתם.

שומרים על איכות הסביבה – חשיבה ירוקה באדריכלות

בשנים האחרונות הולכת ומתחזקת המגמה של שמירה על איכות הסביבה. אנחנו מבינים שכדי לדאוג לעתיד ילדינו ונכדינו, עלינו לשמור על הסביבה בה אנו חיים. חשיבה ירוקה זו חלחלה גם אל עולם האדריכלות, וניתן לזהות אותה גם בטרנדים החדשים של שנת 2019. עיצוב פנים לפי העקרונות של חשיבה ירוקה מתבסס על עקרונות דוגמת שימוש באמצעי חימום, קירור ובידוד חסכוניים, ניצול מיטבי של התאורה הטבעית במקום תאורה מלאכותית, וכמובן על שימוש בחומרי בניין שמתאימים לתנאי השטח והסביבה המקומיים. אם גם אתם מעוניינים להצטרף למגמה חשובה זו – חפשו משרד אדריכלים שבקיא בעקרונותיו של תכנון אדריכלי ירוק.

זרימה טבעית – מכניסים את הטבע אל תוך הבית

חידוש אדריכלי נוסף שמביאה עמו שנת 2019 הנו הכנסה של אלמנטים מהטבע אל תוך גבולות הבית. תכנון אדריכלי לפי עקרון זה יכול לכלול למשל קירות מים או מפלי מים, בסגנונות שונים ובמראה מהפנט. מפלי המים משווים לחלל מראה יוקרתי, ומתאימים במיוחד לחללים רחבים דוגמת הסלון או המבואה. ניתן לשלב את המפל בתור אלמנט מרכזי בחלל החדר או בחלק צדדי שישתלב עם האווירה הכללית שנוצרת באותו חלל. מפלי המים מתאימים במיוחד לקו הכללי של עיצוב בשילוב משחקי אור וצל, שכן החיבור אל המים הזורמים עוזר ליצור תעתועי ראייה מושכים במיוחד. שילוב מפלי מים דורש בקיאות טכנולוגית בתחום זה, ולכן מומלץ להיעזר במשרד אדריכלים או ארכיטקט בעלי ניסיון ייחודי ותיק עבודות רלוונטי.

הולכים אחרי הלב עם עיצוב שמדבר אליכם

אחרי שהתעדכנתם בטרנדים האחרונים של אדריכלות 2019, חשוב לזכור גם את ההצעה הבאה – מעל הכל, עדיף לבחור בקו עיצוב פנים שתרגישו שמדבר אליכם ומבטא את הנטיות וההעדפות האישיות שלכם. אדריכל מקצועי ידע כיצד לשלב בין ההעדפות האסתטיות שלכם ובין המגמות העדכניות בעולם העיצוב, וישאף להותיר אתכם שמחים ומרוצים. אתם לא צריכים לוותר על החידושים האחרונים ולבחור בעיצוב מיושן וחסר חיים, אך בד בבד, גם לא ללכת בעיוורון אך טרנדים שאינם משקפים את הקו העיצובי שעושה לכם נעים בעין.

ראו גם: השבחת נכסים