קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

שילוב ריהוט ישן בבית החדש

פורסם 6 במרץ 2018

עומדים לעבור לביתכם החדש? תוהים האם לקחת עמכם את הריהוט הישן מהדירה הנוכחית? ובכן, עם קצת דמיון ויצירתיות תוכלו לשלב את הריהוט הישן, המוכר והאהוב גם בבית החדש והמעוצב שלכם. למעשה, תוכלו לחסוך כסף רב אם תשלבו את הריהוט הישן בבית החדש מאחר ולא תצטרכו לרכוש ריהוט חדש ויוקרתי ובנוסף, תיהנו ממראה ייחודי ואותנטי.

תכנון מראש לשילוב הריהוט הישן בבית החדש

רגע לפני שאתם מתחילים לארוז את הרהיטים וכל החפצים הישנים שלכם מהבית הישן, ועוד לפני שחברת ההובלות מגיעה כדי להעביר את החפצים, עליכם לערוך סיור בבית החדש ובהתאם לקו העיצובי המנחה בו בחרתם, עליכם להחליט איזה פריטים להעביר. בעת המעבר לבית החדש כדאי לעשות סדר ברהיטים ובחפצים הישנים ולהשליך פריטים קרועים, בלויים ופגומים. לבטח ישנם רהיטים שקשה לכם להיפרד מהם.

אם לדוגמה רכשתם בעבר ספה נוחה ואתם אוהבים אותה, אם קיבלתם רהיט בירושה ואתם קשורים אליו רגשית או במידה ורכשתם בשוק הפשפשים פריט ריהוט כלשהו בעיצוב מרהיב ואתם לא מוכנים לוותר עליו, תוכלו לשלב את הריהוט הישן גם בבית החדש. לעתים, עליכם לשפץ את הרהיט הישן. כך לדוגמה תוכלו לשפץ את מערכת הישיבה הקיימת בבית הישן: להחליף את הריפוד, לצבוע, להחליף פרזול וכדומה, וזאת במטרה לשדרג את המראה ולהתאימו לעיצוב הכללי בבית החדש והמעוצב שלכם. ספות מעוצבות הן פריט אמנותי לכל דבר. לכן, אין צורך לזרוק או לתרום אותן ותוכלו באמצעות שיפוץ קל לשדרג אותן ולהתאימן לבית החדש.

שילוב ארונות מעוצבים לבית

כחלק מתהליך עיצוב חלל הבית תוכלו לשדרג את ביתכם באמצעות ארונות איכותיים לחדר השינה, למטבח, לאמבטיה וכלל הבית. שילוב של ארון פתיחה מעוצב מקנה לכם פתרון אחסון יעיל ואיכותי מעבר להיותו פרקטי ביותר. לחליפין תוכלו לבחור בארון הזזה, בבחירת ארון הזזה אתם מקבלים ניצול מירבי של חלל הבית. הנכם מוזמנים להתרשם ממגוון ארונות בהתאמה אישית אשר יותאמו באופן מדוייק לטעם ולרצונות שלכם באתר ארונות זדקה. במידה ותחליטו על עיצוב חדר הרחצה שלכם, עליכם לקחת בחשבון את סוג החומר ממנו מיוצרים ארונות לאמבטיה היות והוא צריך להיות עמיד לעובש ורטיבות ולמנוע הצטברות בקטריות בעץ.

שומרים על אותנטיות בבית החדש

השילוב בין ריהוט ישן לחדש יכול לשדרג את ביתכם החדש והמעוצב. אין צורך להעביר את כל הריהוט הישן, אך כדאי לבחור כמה פריטים שאתם אוהבים, בעלי משמעות סנטימנטלית ולשלבם ביצירתיות בנכס החדש. כך תוכלו ליצור מראה אותנטי בבית החדש והמעוצב וליהנות משילוב מושלם בין חדש לישן. גם אם רכשתם סלון חדש לגמרי, תוכלו לשלב ספה או כורסה ישנה כדי ליצור מראה דרמטי ומקורי.

שומרים על הסביבה

המודעות לחשיבות השמירה על הסביבה, הולכת וגוברת וגם אתם יכולים לתרום לטרנד הירוק באמצעות שילוב פריטי ריהוט ישנים בבית החדש. במקום להשליך את כל הריהוט הישן, תוכלו לחדש את הספות, הכיסאות, הארונות ושאר הרהיטים ולהתאימם לעיצוב בבית החדש. ראוי לציין כי שילוב בין חדש וישן, תורם למראה האותנטי. ניתן להתאים ספות מעוצבות וישנות, לפרקט בבית החדש ולקבל אווירה הרמונית ועיצוב מקורי וייחודי, המתאים לאורח ולסגנון החיים שלכם.