קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

כל מה שרציתם לדעת על אדריכלות של בתי יוקרה פרטיים

פורסם 4 באוקטובר 2021

זוכרים את הימים בהם בתי יוקרה יועדו לעשירון עליון? אז בקול תרועה אנו רוצים לבשר לכם שכיום, השתנו כללי המשחק ודירות יוקרה מתאימה עבור כל מי שחפץ בה. אם גם אתם מבקשים לעצב את דירתכם כך שהיא תקבל את המראה היוקרתי והמבוקש על ידכם, קבלו מאיתנו רשימת טיפים שנאספו על ידי אדריכלים מובילים מטעם משרד אדריכלות מקצועי ומיומן.

מצעד הטיפים לבניית בתי יוקרה

אדריכלות בתים, בין אם מדובר בתהליך עיצוב וילות, תכנון אדריכלות בתי יוקרה ובין אם מדובר בדירת 4 חדרים בשיכון, היא משימה בה כל אחד יכול לעמוד הכיצד? בדיוק כך:

  • תכנון – איכות ויוקרה מתחילים בתכנון מוקפד ומקצועי אשר בהכרח מותאם באופן אישי לדרי הבית. עיצוב מקצועי המתבצע על ידי אדריכל מוביל, מצליח לא רק להתאים את פונקציונאליות החללים לשגרת היום יום, אלא מצליח במקביל לנצל ולהוציא מהחללים את המקסימום.
  • הכי חשוב שיהיה לכם נוח – נוחות היא פרמטר חשוב ובסיסי במהלך תכנון בתי יוקרה. כל דייר בדירתו עתיד להרגיש בנוח במקסימום ועל כן יש להקפיד במהלך העיצוב על נוחות ולא להתמקד אך ורק במראה. אדריכלים מנוסים ידעו ליצור עבורכם את הנוחות המקסימאלית.
  • בחירת חומרי גלם – אין ספק כי ללא קשר לבחירת חומרי הגלם, יינתן דגש על רמת גימור ואסתטיקה גבוהה. ככל והבחירה של חומרי הגלם תהיה נכונה ומדויקת יותר, כך הפרויקט יהיה מוצלח יותר. ככל ותרכשו את שרותיו של אדריכל ו/או מעצבי פנים שבקיאים בסך חומרי הגלם המוצעים לשימוש בשוק המקומי ובשוק הגלובלי, כך הדיוק בבחירה יהיה גבוהה יותר והתוצאה תהיה גבוהה יותר.
  • מה הקונספט העיצובי שלכם – יש שלב בתהליך בו האדריכל / מעצב הפנים צריך לבחור בקונספט ספציפי על פיו הוא יעבוד, כך הוא יצליח ליצור הרמוניה או סינרגיה (אם תרצו) בין סך החללים במבנה. הקונספט מלווה את בעל המקצוע בכל אחד משלבי העבודה, החל מהתכנון, דרך הביצוע ועד רמת הגימור הגבוהה.עיצוב ותכנון בתי יוקרה - אדריכלות ועיצוב פנים

אז איך מתחילים?

 

אם הגעתם למקום בחיים בו העיצוב היוקרתי חשוב לכם ואתם לא מתכננים או רוצים להתפשר עליו, זה הזמן להבין כיצד נכון לעשות זאת. אדריכלות הוא בהחלט תחום יוקרתי בפני עצמו, כך שהבחירה שלכם באדריכל המקצועי צריכה להתבצע בהתאם למקצועיותו, למיומנות אותה הוא רכש במהלך הדרך וכמובן בהתאם למקצועיות. בשלב הראשון יהיה עליכם להיפגש עם בעל מקצוע שעוסק בתכנון בתי יוקרה ולערוך היכרות ראשונית במעמדה תערכו תיאום ציפיות – הן באשר לתקציב הקיים ברשותכם הן באשר לקונספט המתגבש, והן באשר להצגת לוחות זמנים.

כמה משלמים בפועל עבור התענוג

התשובה עבור שאלה זו, עתידה להינתן רק לאחר הפגישה הראשונית בה ייוודע לאדריכל בין היתר: היקף העבודה, הקונספט המתבקש, התקציב ובהתאם חומרי הגלם. כדי לקבוע מחיר עבור אדריכלות וילות ואדריכלות בכלל, חשוב לקבל מידע רלוונטי מבעוד מועד ורק לאחריו ניתן יהיה להגדיר מחיר מדויק. הטיפ החשוב ביותר אותו אנו יכולים להעניק לכם הוא בחירת משרד אדריכלים מוביל ומקצועי שידע להעניק לכם שרות מוביל ומקצועי בלבד.