קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

איך אדריכלות יוצרת לנו חיים נוחים

פורסם 9 בדצמבר 2019

תנאי הסביבה שלנו משפיעים מאוד על חיינו. ניתן לראות ולהרגיש זאת היטב במקרו- כדור הארץ, בשינויי  האקלים שמשפיעים על חיי כולנו, וגם במיקרו- הבית של כל אחד מאיתנו. אם על כדור הארץ כל אחד יכול להשפיע רק במעט, בכל הקשור לבית שלנו אנו אלה שקובעים ומחליטים כיצד לעצב אותו. אדריכלות ועיצוב פנים שיעשו על ידי מומחים בתחום בהתאם לצרכים של כל אחד ובהתאם לאורח חייו יביאו לסביבת מגורים אידיאלית.

כל תכנון מתחיל בהקשבה ללקוח

עיצוב פנים במטבח קינן אדריכלות

גם אם בוחרים אדריכל מומחה ובעל ניסיון, אין תחליף להקשבה ולהבנה מעמיקה של הצרכים, אורח החיים, הסגנון והטעם האישי. אדריכלים שיראו חוסר סבלנות בשיחה עם לקוח ולא  ינסו להבין היטב את צרכיו וציפיותיו מהבית יביאו לתוצאה פחות טובה, גם אם הם בעלי ניסיון רב ומאחוריהם תכנון ועיצוב של בתים רבים. אנו בקינן אדריכלים פותחים כל עבודה בשיחה עם הלקוח. רק לאחר שישנה תחושה שאנו מכירים אותו מספיק הפרויקט יוצא לדרך.

חלוקת הבית לאזורים

רבים נכנסים לדירה ישנה העומדת בפני שיפוץ על מנת להתאימה לצרכיהם ולטעמם. פעמים רבות, דירות ישנות מחולקות לאזורים רבים כמו חדרים, מרפסות או מסדרונות. אחד השלבים הראשונים בעבודתו של אדריכל היא תכנון מחודש של הבית כך שיתאים לסגנון עיצוב מודרני וצרכי הלקוח. מחד שבירת קירות על מנת לפתוח את החלל ובניה בקיר גבס על מנת ליצור אזורי משנה. מאידך הם חלק משמעותי בעבודת האדריכל שמשפיעה מאוד על החיים בהמשך.

מטבח אחד, אפשרויות רבות

אחד האזורים המגוונים בבית אשר בו באים לידי ביטוי תמצית הניסיון והידע של אדריכלות ועיצוב הוא המטבח. המטבח הוא אזור רבגוני. ההבדל בין מטבחים שייצור אדריכל יכול להיות עצום, גם אם התקציב שישנו הוא זהה. ישנם אנשים שעבורם המטבח משמש גם  לאירוח. עבורם יש לדאוג לפתרון טוב לאירוח מספר אנשים גדול באזור המטבח מבלי שהדבר יפגע בנוחות או יתפוס מקום רב מדי ביומיום. המטבח הוא מקום שבו ישנה תנועה רבה וישנם לקוחות שאוהבים לבשל יחד. עבורם במיוחד חשוב לדאוג למטבח עם חלל פתוח והיגיון בסידור המטבח. היום במטבח ישנו אחסון של מכשירי חשמל, מזון, כלים ועוד. את כל אלה יש לאחסן תוך שמירה על אסתטיקה, סדר וסגנון מודרני כפי שלקוחות רבים אוהבים. זוהי רק דוגמה קטנה לשיקולים שישנם בעבודת האדריכל שצריכים לבוא בהתאם לצרכי הלקוח.

בחירת אדריכל – מהצעדים החשובים בשיפוץ או בבניה

אדריכלות, יחד עם עיצוב פנים קובעת בסופו של דבר באילו תנאים נגור. זו גם עבודה שצריכה להחזיק לאורך זמן כך שהתכנון צריך להיעשות תוך ההסתכלות על ההווה אך גם על העתיד, חשוב לבחור אדריכלים בעלי ניסיון רב. בחירת האדריכל היא אחת הבחירות החשובות אם לא החשובה ביותר שתעשו בשיפוץ או בניית הבית.