קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

איך משרד אדריכלות יעזור לכם למצוא את הבית הבא שלכם?

פורסם 29 באוקטובר 2020

"ביתי הוא מבצרי" טוען הביטוי הידוע ובכך הוא מגלם בתוכו את מה שכל אחד ואחת מאיתנו רוצה לחוש בסביבת מגוריו: תחושת נוחות מרבית לצד תחושת ביטחון מלאה. כאשר מדברים על תחושות אלו בהקשר של בית, קיימת חשיבות רבה לאופן בו אתם מתכננים ובונים את ביתכם ולצורך כך ריכזנו עבורכם מידע בכל הנוגע לשאלה המופיעה בכותרת: איך משרד אדריכלות יעזור לכם למצוא את הביא הבא שלכם?

מספר מילים על אדריכלות

ענף האדריכלות הינו תחום עיסוק מקצועי המיועד לצרכי תכנון ועיצוב של כל סוגי המבנים, כאשר הכשרת אדריכלים למטרות עיסוק בתחום זה, נעשית במסגרת לימודי אדריכלות הנמשים כחמש שנים ובמסגרת תקופת התמחות לה הם נדרשים לאחר סיום לימודיהם. עם סיום תקופת ההתמחות, האדריכל נדרש לעמוד בהצלחה במבחן הסמכה שרק לאחריו הוא מורשה לעסוק בתחום זה. שירותיו המקצועיים של כל משרד אדריכלות כזה או אחר, מיועדים בעיקר לאילו מביניכם המעוניינים לבנות את ביתם משלב התכנון הראשוני ובמקרים בהם אתם נדרשים לבצע אי- אילו שינויים תכנוניים במבנה המגורים אותו רכשתם או בו אתם מתגוררים במסגרת מה שמכונה אדריכלות פנים.

מה חשוב לדעת על אדריכלות פנים?

אדריכלות ועיצוב פנים הינו תחום עיסוק המתמקד בשני היבטים מרכזיים במסגרת הליכי בנייה ושיפוץ המתקיימים במבני מגורים פרטיים. תחום מקצועי זה מיושם על ידי משרדי אדריכלות בהם פועלת מחלקה המתמחה בהליכי עיצוב פנים ואדריכלות, כאשר שירותי המחלקה נועדו לצרכי תכנון אי- אילו שינויים בתוך חלל הפנים של המבנה וזאת לצרכי עיצוב פנים.

אדריכלות ועיצוב פנים עדכני

אם כך, כיצד משרד אדריכלות יכול לסייע לכם למצוא את הבית הבא שלכם?

במידה וגם אתם מצויים בהליכי רכישת קרקע למטרות הקמת מבנה מגורים פרטי או במידה וגם אתם מעוניינים לרכוש בית פרטי ולבצע בו אי- אילו שינויים תכנוניים אשר יותאמו לצרכי המגורים הנחוצים לכם, תדרשו לשירותיו של משרד אדריכלות. במקרים אלו, משרד האדריכלות ילווה אתכם לאורך כל שלבי התכנון וייצור תוכניות הבנייה הנדרשות לאישור הוועדה לתכנון ובנייה הפועלת באזור בו מצוי הנכס. במקביל, משרדי האדריכלות השונים מאפשרים לכם ליהנות משירותי פיקוח הנדסי למטרות ליווי הליכי הבנייה בשטח ומגוון רחב של שירותי אדריכלות פנים המיועדים לצרכי עיצוב של חללי הפנים.

קינן אדריכלים – משרד אדריכלות ועיצוב פנים

קינן אדריכלים – משרד אדריכלות ועיצוב פנים, עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון ועיצוב לאורך כל שלבי הפרויקט, משלב התכנון האדריכלי ואישור התכנית בפני הגורמים הרלוונטיים, דרך שלב בחירת ספקי העבודה וניהול קבלני הביצוע ועד לרמת עיצוב חלל הפנים ובחירת אלמנטים עיצוביים כגון ריהוט מיוחד, גופי תאורה וכדומה. השירותים המקצועיים המוענקים על ידינו כוללים גם תכנון אדריכלי ראשוני במקרים בהם אתם מעוניינים לרכוש נכס כזה או אחר למגורים ולבצע בו אי-אילו שינויים תכנוניים הנדרשים לצרכי התאמת הנכס לצרכי המגורים הנחוצים לכם.