קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

הכל בין מזרח ומערב

פורסם 11 בנובמבר 2018

מטבח מעוצב לשנת 2019

סגנונות עיצוב שונים נוכחים בבתים, בבתי העסק ובבניני המשרדים. כאשר ניתן לשים את האצבע ולהבחין בין שני סגנונות עיקריים שהנוכחות שלהם מורגשת – סגנון עיצוב מזרחי לעומת העיצוב המערבי. ומה שמיוחד מכול הוא עיצוב שמשלב את שני הסגנונות גם יחד כך שנוצרת שלימות ומראה ייחודי ובעל נוכחות מרשימה.

מערבי, מזרחי והשילוב

יש אנשים שאוהבים את הסגנון המזרחי, בשבילם פינת ישיבה פשוטה, תאורה שמשלבת נרות ונוכחות של עץ זה העיצוב המוצלח והמראה הקולע. לעומתם יש את הציבור המערבי, אלו שנמשכים לסגנון המודרני והעכשווי. הללו בוחרים עיצובים יוקרתיים ופריטי עיצוב מודרניים. אבל כיום לא חייבים להכריע בדילמה ולבחור את אחד מבין שני הסגנונות. כי אפשר לשלב את שני הסגנונות בכפיפה אחת ולהביא לאווירה הרמונית בנימה מיוחדת ושוברת שגרה.

עיצוב אדריכלי להשגת המטרה

אם גם אתם חולמים על שילוב כזה שמביא אליכם לבית או לבית העסק עיצוב מזרחי לצד מערבי מודרני תוכלו להגשים את החלום הזה שלכם. שימו לב שמדובר על שילוב שעשוי להיות מוצלח מאוד, באם תונחו על ידי אדריכל מקצועי שמכיר את הסגנונות לעומקם והוא יוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בדבר העיצוב שלכם.

יש אדריכלים שמתמחים בעיצוב מזרחי, יש את אלו ששוחים כמו דגים במים בטרנדרים עכשוויים ובכל מה שקשור לחידושים מודרניים בתחום עיצוב הבית. ואילו אם אתם מחפשים שילוב עליכם לחפש אדריכלים שמשלבים במקצועיות בין השניים.

שילוב מושלם שישרת את האינטרסים שלכם

כדי להצליח לעצב את החלל בסגנון משולב חשוב מאוד לקבל לפני הכול החלטה בדבר השימושיות של הבית והאווירה הרצויה לכם. עד כמה חשוב לכם שתהיה נוכחות מזרחית אותנטית במבנה? באיזו מידה תרצו לשלב אלמנטים מודרניים ועכשוויים? ההחלטה תתקבל בהתאם להעדפה שלכם ולנטיית הלב.

החלל, הפונקציונאליות וההתאמה

עיצוב הבית לקוח בחשבון מספר פרמטרים בעלי משמעות. בשלב הראשון ייבחנו מהו החלל אותו עומדים לעצב. האם מדובר על קומת משרדים? בית פרטי? חדר אחד ואולי בכלל מטבח…? חשוב לשים לב בשלב זה לנתונים הטכניים של השטח. מהו גודל השטח? היכן ממוקמים החלונות? ומהי המטרה שלנו, כלומר – מה אנחנו מעוניינים להכניס בתוך השטח הזה. כעת אפשר יהיה להתקדם הלאה לשלב ההתאמה לצרכים, ולחשוב על אורח החיים של השוהים במקום. מה הם צריכים שיהיה? איך הם מעדיפים לשבת, על פינת ישיבה מזרחית או על ספה מהודרת? מהו גודל השולחן הנצרך להם? וכן הלאה. כאשר נגיע לשלב בו אנחנו מוצאים את הנוסחה המושלמת שמספרת כיצד נתאים את השטח לצרכי בעלי המקום נוכל להתקדם לשלב הבא.

עיצוב חלל פנימי עם קינן אדריכלים

חומרי הגלם והעיצוב

השלב האחרון הוא השלב בו ייבחרו חומרי הגלם הרצויים והצבעים הדומיננטיים שיהיו נוכחים במקום. כמו כן ייבחר העיצוב הנכון שמשלב קו מזרחי לצד עיצוב מודרני. שילוב של עץ במראה טבעי לצד מתכת, התוצאה עשויה להיות נפלאה ולתת לשוהים במקום השראה שחוצה גבולות!