קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

טיפים לעיצוב המשרד

פורסם 6 במרץ 2018

לעבודה במשרד יש יתרונות רבים דוגמת פרטיות, מרחב אישי בו ניתן לעבוד ברוגע והאפשרות לעצב אותו כרצוננו. בין אם מדובר במשרד חיצוני ובין אם מדובר במשרד ביתי, חשוב שהוא יהיה מעוצב בצורה שמתאימה לכם וגם כזו שמשדרת רוגע שיאפשר לכם לעבוד בצורה מיטבית. הטיפים הבאים לעיצוב המשרד יעזרו לכם לעצב את משרדכם על הצד הטוב ביותר ולהפוך אותו לא רק לחלל עבודה, אלא למקום שאתם נהנים לשהות בו.

טיפים מנצחים לעיצוב המשרד

כשאתם מגיעים למשרד בכל בוקר, מצפה לכם יום של פעילות, לעתים מתונה ולעתים אינטנסיבית, ובכדי שתוכלו לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, עליכם לעצב את המשרד בצורה מתאימה. הטיפים הבאים יעזרו לכם לעשות בדיוק את זה ולעבוד בנחת במשרדכם:

עיצוב מסחרי לאולם תצוגה קרמיקה

האירו את היום

לתאורה יש השפעה משמעותית לא רק על מצבנו הגופני, אלא גם הנפשי. תאורת פלורסנט לבנה מעוררת תחושות של עייפות והיא גם "קרה" באופייה ואינה משדרת חמימות, לעומת נורות צהובות שמאירות חללים באור חמים ומשרות רוגע. כדי שאתם וגם כל מי שיבוא לבקר במשרדכם תיהנו מהשהייה בו, החליפו את נורות הפלורסנט הלבנות באורות צהובים והאירו את החלל בצורה נעימה.

הכניסו קצת טבע לחלל

משרדים נתפסים לעתים כקרירים ולא נעימים, ופעמים רבות זה כך משום שהם מלאים בניירת ובפריטים דוממים אחרים שמשרים בו אווירה של חוסר חיוניות. ניתן לפתור את הבעיה הזו באמצעות צמחים מסוגים שונים שיכולים להוסיף חיים למשרד וגם לצבוע אותו בצבעי טבע נעימים. על מנת שלא תצטרכו לדאוג ולהשקות את הצמחים חדשות לבקרים, בחרו כאלו שהם צבעוניים ושאינם זקוקים לאור רב.

ארגנו את הניירת בצורה מסודרת

בלגן וויזואלי יוצר לרוב גם בלגן בחשיבה, ולכן מומלץ לארגן את הניירת הפזורה בצורה מסודרת. כיום יש ריהוט משרדי המותאם בדיוק לארגון מסוג זה והוא שונה מהארוניות האפרוריות שהכרתם. ישנם פריטים יפהפיים כיום המעוצבים בצורה מודרנית, אך כאלו שעדיין יש להם מראה מקצועי שמתאים בדיוק למשרד.

השקיעו בריהוט משרדי נוח

מרביתנו מבלים שעות ארוכות בעבודה, ומלבד העובדה שחשוב שנשהה בחלל נעים ומרגיע, עלינו לדאוג לכך שגם גופנו ירגיש בנוח. עבודה משרדית כרוכה בישיבה ממושכת, וכדי שלא תחוו כאבים בגב, בכתפיים ובצוואר שמשפיעים גם על מצב הרוח, מומלץ לרכוש ריהוט משרדי נוח שיתאים לגופכם. בחרו את הכיסאות הנוחים ביותר עבורכם ועבור האנשים שאמורים לבקר אתכם, ואם יש לכם די מקום, מומלץ להשקיע בספה איכותית ובבחירת כורסאות טלוויזיה אורתופדית ונוחה ובארוניות מעוצבות שתענוג להשתמש בהן.

אנו משקיעים שעות רבות בעבודה, ולכן זה הגיוני שנרצה שהחלל בו אנו שוהים יהיה נעים ככל האפשר. בעיצוב משרדי דאגו לנוחות וגם לפרקטיות, הכניסו אור וצבע לחייכם והשקיעו בבחירת ריהוט משרדי איכותי שישמש אתכם בצורה הטובה ביותר למשך זמן.