קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

טיפים לתכנון ועיצוב המשרד הביתי - כך תעשו זאת נכון

פורסם 6 באפריל 2022

המשרד הביתי הוא חלל עבודה לכל דבר ועניין, ולכן, קיימת חשיבות רבה לעיצוב הנכון של סביבת העבודה המשרדית הממוקמת בתוך סביבת המגורים. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לתכנון ועיצוב המשרד הביתי.

עיצוב משרדים ביתיים בדירות ובתי יוקרה

משרדים ביתיים הממוקמים בתוך וילות או דירות יוקרה, הם בדרך כלל חלל מגורים ייעודי גדול ומרווח המהווה משרד לצרכי וענייני עבודה לכל דבר ועניין. ברוב המקרים, עיצוב המשרד הביתי מיושם כחלק מתהליכי עיצוב פנים במסגרתם מושם דגש על עיצוב קונספטואלי המותאם מלכתחילה לסוג ואופי העבודה המשרדית המיועדת.
גם במקרים בהם מעוניינים להקים משרד ביתי בדירות ובתי יוקרה שלא במסגרת תהליכי עיצוב פנים של כל סביבת המגורים, מומלץ שמלאכת העיצוב תיושם על ידי מעצבי פנים העוסקים ומתמחים בתהליכי עיצוב משרדים.

במידה וגם אתם מצויים לקראת תהליכי עיצוב וילות או עיצוב דירות יוקרה במסגרתם אתם מעוניינים לעצב חלל עבודה ייעודי אשר ישמש אתכם כמשרד ביתי לכל דבר ועניין, מומלץ לשכור את שירותיהם של מעצבי פנים בעלי התמחות מקצועית בתחום עיצוב בתים ועיצוב משרדים כאחד.

עיצוב משרדים זה קינן אדריכלים

עיצוב משרד ביתי – כיצד?

כאשר ניגשים לעצב משרד ביתי, ישנם מספר כללים חשובים עליהם כדאי להפקיד וביניהם:

  • יצירת חלל נפרד המנותק ככל האפשר מסביבת המגורים על מנת לייצר הפרדה מוחלטת בין שהותכם בסביבת המגורים לבין הימצאותכם במקום העבודה
  • אבזור המשרד הביתי במערכות ריהוט משרדיות ארגונומיות התורמות רבות לישיבה נוחה וממושכת
  • הקפדה יתרה על מקורות תאורה טבעית ומלאכותית בעוצמה מספקת – במידת האפשר מומלץ למקם את המשרד הביתי בחלל בו קיים חלון גדול
  • אבזור המשרד בפריטי נוי מעוצבים בעלי ערך מוסף לתחום העיסוק העיקרי בו אתם עוסקים
  • ניצול מיטבי של שטח החלל העומד לרשותכם תוך הימנעות מוחלטת מהעמסת יתר של מערכות ריהוט וכדומה
  • התקנת דלת אקוסטית בכניסה למשרד הביתי על מנת לבודד רעשי רקע המגיעים מתוך סביבת המגורים
  • הקמת פינה ייעודית לניהול שיחות זום/וידאו

עיצוב משרדים באמצעות מעצבי פנים

כפי שציינו למעלה, הקמתו של משרד ביתי העתיד לרשת אתכם ברמה היומיומית, מומלץ שתעשה באמצעות משרד אדריכלים או עיצוב פנים העוסק ומתמחה בהליכי תכנון ועיצוב חללים עסקיים, וזאת כחלק מהליכי עיצוב פנים לכל סביבת המגורים תוך "ניתוק" החלל המיועד למשרד מיתר חלקי הבית.

כיצד תוכלו לייצר חלל נפרד לצרכי משרד המנותק מסביבת המגורים ?

הפרדה מוחלטת בין סביבת המגורים למשרד הביתי מתאפשרת במסגרת עיצוב שונה הכולל חיפוי שונה של משטחי הריצוף והקירות באמצעות חומרים שונים מיתר חלקי הבית. כמו כן, ניתן לבדל את המשרד מיתר חלקי הבית באמצעות סגנון עיצובי של פריטי הריהוט ואמצעים נוספים בהתאם לסוג ואופי המשרדית הנחוצה לכם.