קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

כיצד קמינים יכולים לתרום לעיצוב הבית שלכם?

פורסם 6 בפברואר 2022

קמינים ביתיים הם הגדרה כוללת להיצע הולך של קמינים הפועלים על גזמי עץ, גז, נפט או חשמל. באמצעות כל אחד מסוגי הקמינים השונים העומדים לרשותכם כיום, תוכלו להעניק מימד נוסף של עיצוב לסביבת מגוריכם. כיצד עושים זאת נכון? התשובה המלאה ממתינה לכם בשורות הבאות.

סוגי קמינים לדירות ובתים

קמין ביתי, מעבר להיותו אמצעי פרקטי לחימום סביבת המגורים, מהווה סוג של אלמנט עיצובי באמצעותו תוכלו לשדרג את סביבת מגוריכם ולהעניק לה מימד נוסף של עיצוב, חמימות ואינטימיות. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של סוגי קמינים המותאמים גם לדירות מגורים וגם לבתים פרטיים, כאשר בין יתר סוגי הקמינים המשווקים כיום בישראל תוכלו למצוא קמינים בהתקנתם מחייבת אתכם להתקנת ארובה לצד דגמים מודרניים של קמינים ללא כל צורך בהתקנת ארובה.

אחד מסוגי הקמינים הפופולאריים ביותר בישראל בשנים האחרונות הוא קמין חשמלי דמוי עץ הפועל על חשמל. קמין זה אינו מצריך התקנת ארובה בסביבת המגורים והוא נחשב לקמין פרקטי למטרות חימום החלל בו ממוקם החמין ולקמין נוח וזול יחסית לתחזוקה בהשוואה לסוגי קמינים אחרים הפועלים על גז, נפט או עץ. חשוב לציין שתכנון בית במסגרת הליכי עיצוב פנים, יאפשר לכם בין היתר לחבר את הקמין החשמלי למערכת בית חכם וליהנות מתפעול הקמין באמצעות שלט רחוק או אפילו דרך אפליקציה ייעודית המותקנת במכשירי הטלפון החכמים של דיירי הבית.

עיצוב הבית עם קמין

התקנת קמין בסביבת המגורים – כיצד הוא תורם לעיצוב הבית?

עיצוב פנים של בית פרטי או דירת מגורים הוא תהליך במסגרתו מושם דגש על שילוב אלמנטים עיצוביים בעלי ערך נוסף לסביבת המגורים. עיצוב דירה או בית פרטי באמצעות קמין ביתי המוצב בחלל האירוח המרכזי (סלון), הוא תהליך עיצוב המאפשר לכם ליהנות ממימד נוסף של עיצוב לסביבת המגורים: גם יוקרתי, גם פרקטי למטרות חימום הבית בחודשי החורף, גם מרשים לעין וגם מעניק אווירה אינטימית וביתית.

שילוב קמין בעיצוב הבית

עיצוב חלל הבית באמצעות קמינים ביתיים

כיום, תוכלו להתקין קמינים חשמליים ביתיים במספר חללים שונים של שטח הבית או דירת המגורים, לרבות, קמין מרכזי בסלון הבית/דירה, קמין ביחידת ההורים, קמין בחדר עבודה ביתי וכדומה. עיצוב חלל הבית באמצעות קמינים במסגרת תהליך עיצוב פנים, יאפשר גם לכם לבחור את הסגנון העיצובי של הקמין הביתי ואת אופן התקנתו ומיקומו בתוך חלל הפנים המיועד. המראה היוקרתי והאצילי של הקמין הביתי יכול לשדרג עבורכם את חלל האירוח המרכזי ולהעניק לו אווירה עיצובית כפרית, חמימה ונעימה. יחד עם זאת, חשוב לציין שכיום עומדים לרשותכם מגוון רחב של קמינים מעוצבים בסגנונות עיצוב שונים היכולים להתאים לכל סגנון עיצובי בו בחרתם לעצב את סביבת המגורים, לרבות, קמינים בעיצוב מודרני, קמינים בסגנון עיצובי הייטקיסטי, קמינים בעיצוב קלאסי ועוד.