קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

כל הסיבות לתכנן מטבח חוץ בגינה או במרפסת

פורסם 2 בפברואר 2023

מתגוררים בדירת גן עם חצר, בית פרטי עם גינה או דירת מגורים עם מרפסת מרווחת? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא את כל הסיבות הנכונות לתכנון מטבחי חוץ בשטח החצר, הגינה או המרפסת.

מטבחי חוץ הם הגדרה כוללת לכל סוגי המטבחים הניתנים להתקנה בשטח החיצוני של סביבת המגורים, כאשר גודל וסוג המטבח נקבע בהתאם למטרות השימוש בו ובהתאם לגודל השטח הפנוי העומד לרשותכם לצורך התקנתו, ומכאן, נובעת החשיבות לתכנון מיטבי של מטבחי חוץ לגינה, לשטח החצר או למפרסת.

תכנון מטבחי חוץ – כיצד?

תכנון של מטבחים לגינה או למרפסת, חשוב שייעשה בהתאם למספר קריטריונים מקדימים אותם חשוב להגדיר על מנת להבטיח לעצמכם מטבח פונקציונאלי ואיכותי לאורך שנים ארוכות. קריטריונים אלו כוללים בין היתר את:

  • מטרות השימוש ותדירות השימוש במטבחי החוץ
  • גודל השטח העומד לרשותכם לצורך התקנת המטבח
  • היקף המערכות הנחוצות לכם בשטח המטבח (בהתאם לצרכי השימוש בו
  • הסגנון העיצובי של המטבח והתאמתו לסביבת המגורים שלכם
  • איכות ועמידות חומרי הגלם מהם מיוצר המטבח החיצוני

וקריטריונים נוספים הקשורים בין היתר להיקף עבודות התשתית הנחוצות לכם לצורך תכנון, ייצור והתקנה של מטבח חוץ לגינה או למרפסת.

עיצוב מטבחי חוץ – מה חשוב לדעת?

עיצוב מטבח חוץ הוא פועל יוצא של תכנון נכון בהתאם לכל אחד מהקריטריונים המופיעים לעיל, כאשר מטבחי חוץ מעוצבים ומסוגננים משדרגים את חוויית השימוש בו ואת חווית האירוח הנלווית להתקנת מטבחי החוץ. על מנת להבטיח לעצמכם מטבחי חוץ מעוצבים המותאמים לכל צרכי השימוש בהם, אנו ממליצים לכם שתהליך תכנון המטבח ייעשה באמצעות אדריכל ו/או מעצב פנים המתמחה בהליכי תכנון ועיצוב של מטבחי חוץ ובליווי מקצועי של יועץ מטבחים מטעם חברה מובילה בתחום מטבחי החוץ.

מהם היתרונות בתכנון מטבחי חוץ על ידי אדירכל או מעצב פנים?

תכנון מטבח חוץ למרפסת או לגינה באמצעות אדריכל או מעצב פנים, הוא תהליך תכנון מקצועי המאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים כגון:

  • תכנון מיטבי של המטבח בהתאם לכל אחד מהקריטריונים המופיעים לעיל
  • בחירת סגנון עיצובי המותאם לצרכי השימוש היומיום או התקופתיים שלכם מסביבת המטבח החיצוני
  • בחירת חומרי הגלם הנכונים לצורך ייצור ועיצוב המטבח
  • תכנון מיטבי של הנגשת התשתיות הנחוצות לכם לצורך התקנת המטבח
  • ניסיון מקצועי בהליכי תכנון של מטבחי חוץ הבא לידי ביטוי בכל היבטי התכנון

וזאת לצד יתרון משמעותי נוסף הבא לידי ביטוי בחיסכון מצטבר בעלויות הכלליות של הקמת המטבח. החיסכון בעלויות הוא פועל יוצא של התכנון המיטבי והבחירה הנכונה של חומרי הגלם, כאשר הליווי המקצועי של האדריכל/מעצב הפנים, לאורך כל שלבי התכנון של מטבחי חוץ, יכול להוביל לחיסכון של אלפי שקלים או עשרות אלפי שקלים בהתאם לסוג וגודל המטבח הרצוי לכם.

למידע נוסף על עיצוב מטבחי חוץ ועיצוב ותכנון אדריכלי לביתכם צרו עמנו קשר ונשמח לעזור לכם!