קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

מה חשוב להכין לפגישה עם אדריכל?

פורסם 13 בפברואר 2020

בונים? משפצים? רכשתם דירת מגורים חדשה או ישנה ואתם מעוניינים לבצע אי-אילו שינויים אדריכליים בשטח הדירה? זה הזמן לדעת הכול על היערכותכם לקראת הפגיעה עם האדריכל.

השכרת שירותיו של אדריכל כזה או אחר, נדרשת בכל אותם מקרים בהם תהיו מעוניינים לבצע עבודות אדריכליות לצרכי תכנון ביתכם הפרטי ו/או שינויים אדריכליים בדירת המגורים, וכמו כן, לצרכי תכנון אדריכלי למטרות עיצוב פנים במסגרת שירותי אדריכלות ועיצוב פנים. בכתבה שלפניכם נתמקד בהכנות הנדרשות מכם לצרכי שירותי עיצוב פנים המוצעים לכם על ידי משרדי אדריכלות העוסקים גם בתחומי עיצוב פנים.

כיצד נערכים לקראת פגישה עם אדריכל?

שירותי אדריכלות ועיצוב פנים מיועדים ומותאמים לכל אילו מביניכם המעוניינים לבצע עבודות עיצוב פנים בשטח הבית או הדירה, וזאת גם במקרים בהם נדרשים מספר שינויים אדריכליים בשטח הדירה. במקרים אלו, כאשר אתם נערכים לקראת הפגישה עם האדריכל (אותה מומלץ דרך אגב לקיים בשטח הבית או הדירה המיועדת לעבודות), אנו ממליצים לכם לדאוג לדברים הבאים:

1. טופס 4 הידוע גם בשם טופס אכלוס – טופס זה מוענק לכם על ידי הקבלן ו/או היזם, וזאת במקרים בהם מדובר בבנייה חדשה שהסתיימה זה עתה. במקרים בהם רכשתם דירת מגורים יד שנייה, אין צורך בטופס זה לקראת הפגישה עם האדריכל.

2. רשימה ובה כל צרכי המגורים הנחוצים לכם והמותאמים לכם בהתאם לייעוד חדרי המגורים בשטח הבית או הדירה – רשימה זו נועדה למקד את פגישתם אל מול האדריכל ולציין בפניו את כל צרכי המגורים הנחוצים לכם. אנו ממליצים להקדיש מחשבה יתרה לנושא ולקיים דיון משותף עם יתר בני המשפחה על מנת לרכז רשימה מדויקת של צרכי מגורים.

3. כמו כן, אנו ממליצים לכם לגלוש באתרי עיצוב בתים ולהדפיס מספר תמונות של רעיונות עיצוביים שמצאו חן בעיניכם.

מה חשוב להכין לפגישה עם אדריכל?

כיצד לבחור אדריכל פנים?

לצורך בחירה נכונה של אדריכל פנים, אנו ממליצים להתייחס למספר פרמטרים מקצועיים בכל הנוגע לזהותו, לרבות, הניסיון המקצועי העומד לרשותו בתחום, היקף הפרויקטים בהם הוא היה מעורב במהלך שנות הניסיון העומדות לרשותו, המלצות אובייקטיביות מצד לקוחותיו בהווה ובעבר, וכמובן, בהתאם לדינאמיקה ביניכם במהלך פגישת ההיכרות.