קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

עיצוב בתים בסגנון קלאסי

פורסם 27 בספטמבר 2018

ענף עיצוב הפנים הפך בשנים האחרונות לאחד מענפי העיצוב המובילים ביותר בישראל וזאת לנוכח היקף עבודות עיצוב הפנים המיושמות במספר הולך וגדל של דירות ובתים ברחבי המדינה. היקפי הבנייה הגדולים של השנים האחרונות בשילוב ההיצע ההולך וגדל של סגנונות העיצוב השונים המוצעים לכם בתחום עיצוב פנים דירות ובתים, מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מהתאמה פונקציונאלית מלאה בין עקרונות העיצוב הרצויים לכם לבין צרכי המחייה היומיומיים וכל זאת תוך מתן דגש מקצועי על סגנון העיצוב בו בחרתם.

סגנונות עיצוב בתים עיקריים

בין יתר סגנונות העיצוב הנפוצים ביותר בתחום עיצוב פנים (דירות ובתים) במהלך השנים האחרונות, תוכלו למצוא צמד סגנונות עיצוב עיקריים, הראשון, עיצוב בית או דירה בסגנון הקלאסי, והשני, עיצוב דירות ובתים בסגנון המודרני. צמד סגנונות עיצוב אלו מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות עיצוב המותאמים לכל חלל באופן נפרד וכל זאת תוך הקפדה יתרה על רעיון עיצובי אחיד (קונספט) המחבר למעשה בין החללים השונים.

ההבדלים בין הסגנון המודרני לסגנון הקלאסי

את הבדלים בין צמד סגנונות העיצוב העיקריים, קלאסי מצד אחד ומודרני מהצד השני, ניתן לאפיין בין היתר בחומרי הגלם בהם נעשה שימוש, בגודל חללי הפנים הנוצרים מכל סגנון עיצובי ובפרטים הקטנים הנלווים לכל אחד מהסגנונות.

בסגנון העיצובי הקלאסי, בתחום עבודות נגרות מושם דגש על חומרי גלם טבעיים כגון עץ מלא אשר נועדו לייצר בין היתר את האווירה החמה והאינטימית בשטח חלל הפנים, מנגד, בסגנון העיצוב המודרני, מושם דגש על בחירת חומרי גלם מתכתיים יותר אשר נועדו לאפיין את החלל בעיצוב מינימליסטי. הבדל נוסף בין צמד סגנונות העיצוב העיקריים הינו בחירת הצבעים, כאשר בסגנון העיצובי הקלאסי תוכלו למצוא את כל גווני האדמה החמימים יותר ואילו בסגנון העיצובי המודרני תוכלו למצוא גוונים בהירים יותר לצד גוונים עזים כגון: כחול, כסף, נחושת וכדומה.

המאפיינים השונים של כל אחד מסגנונות העיצוב העיקריים, חלים למעשה על כל חללי הפנים לגביהם מתבצעת העבודה, לרבות, סביבת המטבח, סביבת חדר האירוח המרכזי בדירה (סלון), חדרי השינה והאורחים בשטח הבית או הדירה, חדרי הרחצה וכדומה. עיצוב סלון קלאסי או עיצוב מטבחים קלאסיים שונה באופיו ומהותו מעיצוב סלון או מטבח מודרני, כאשר מעבר לשימוש בחומרי גלם ובחירת צבעים שונה, קיימים הבדלים תפיסתיים הנובעים מהצורך להקנות מראה חמים בסגנון העיצוב הקלאסי לבין הצורך להקנות מראה מינימליסטי בסגנון העיצוב המודרני.

לחצו כאן לקריאת מאמרים נוספים בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים