קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

עיצוב ותכנון בתים עם גינות פרטיות

פורסם 30 בדצמבר 2021

עיצוב ותכנון בתים צריך לשלב יצירתיות, רגש ולהוציא לפועל חלומות שלא תמיד בטוחים כיצד הם ייראו. בבתים עם גינות פרטיות העיצוב מאתגר על אחת כמה וכמה. המאמר יעסוק בעיצוב ותכנון בתים עם גינות פרטיות.

החלטות קטנות ומעצבות

עיצוב גינה בבית פרטיבעת עיצוב בתים או עיצוב גינות נכנסים לתמונה אדריכלים שמתכננים את הדברים מהפרטים הקטנים עד לסיפוק צרכי הדיירים בצורה שתהיה מצד אחד פונקציונאלית ובטיחותית ומצד שני תיראה אסתטית ויפה. כלומר, התכנון המדויק והקפדני של מעצבי פנים יספק ללקוחות את כל מה שהם חולמים עליו בכל סגנון, בין אם מדובר בעיצוב מודרני ובין אם בעיצוב כפרי וכד'.

איך לתכנן את עיצוב הגינה הפרטית בצורה יעילה?

הגינה בבית הפרטי היא המקום בו המשפחה מתרועעת לזמן איכות ולמנוחה והמקום בו ניתן לארח את האורחים בכייף. לפיכך, הגינה צריכה לכלול אלמנטים פונקציונאליים כמו פרגולות המגנות על הדיירים והאורחים מפני גשם ומעניקות צל בימים חמים, רפפות אלומיניום שהן תריסי גלילה מעוצבים לדלת הזכוכית המהווה גישה מהבית לגינה, חיפויים יוקרתיים, תאורה דקורטיבית, פינות מוצלות עם כיסאות נוחים, מתקני ברביקיו, מדשאה וצמחייה לפי הטעם האישי, גדר מעוצבת לתיחום הגינה, בריכה ביתית עם מעקות בטיחותיים במידה ויש מקום ותקציב וכן הלאה. כל אלו יעניקו לא רק יופי לגינה, אלא אף נוחות ויעילות.

האירוח האולטימטיבי בגינה

בין אם מדובר על שבת בצהרים ובין אם על ערב עם החברים, מאוד נוח לשבת בגינה, באוויר הצח וליהנות מארוחה טעימה ואווירה טובה. באמצעות עיצוב פרגולות אלומיניום חדשניות ניתן לקבל הצללה בימים חמים והגנה ממזג אוויר סוער. אם בוחרים בפרגולה חשמלית ניתן לפתוח ולסגור אותה על פי הצורך ולנצל בצורה אופטימלית את הגינה. זהו פתרון אטרקטיבי למיקום תאורה מעוצבת או מאווררי תקרה על מנת לספק אירוח מושלם. בנוסף, מומלץ לבחור בשולחנות וכיסאות נוחים ומעוצבים בהתאם לסגנון העיצוב של הגינה.

עיצוב גינה כפרי או מודרני

אם בחרתם לעצב את הגינה שלכם בסגנון כפרי מומלץ להשתמש באלמנטים של עץ שאינם דוהים בשמש או סופגים לחות על מנת שיהיו עמידים לאורך זמן. ביחד עם זאת, ניתן לשלב בעץ האופייני לעיצוב הכפרי אלמנטים מאלומיניום שיחזקו את הריהוט ואבזור הגינה. בכל אופן העיצוב הכפרי מתאפיין בצבעים פסטליים, צמחייה רבה ויותר צבעוניות. לעומת זאת, עיצוב מודרני יאפשר לכם לעצב גינה פונקציונאלית יותר. העיצוב בא לידי ביטוי במעט ריהוט, קו פשוט ואחיד, צבעים לבנים, שמנת או בז' ומרחב הפותח את החלל. ביחד עם זאת, אל תוותרו על הפרגולה המשלבת גופי תאורה דקורטיביים ועל גדר התוחמת את הגינה ומאפשרת לכם לקבל את מלוא הפרטיות והביטחון. הרפרפות משתלבות היטב בעיצוב המודרני ומאפשרות פתיחה נוחה של היציאה לגינה. לסיכום, השקיעו בתכנון ובעיצוב הגינה.