קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

עיצוב חדר האמבטיה במסגרת עיצוב פנים - כך תעשו זאת בסטייל

פורסם 17 ביולי 2022

בין אם אוהבים את התחום או לא, עיצוב פנים מגיע אל כל אחד בשלב כזה או אחר. עיצוב הבית הוא שלב הכרחי בחיים של יחידים או משפחה בבית המגורים שלהם. כחלק מזה, עיצוב חדר אמבטיה הוא תחום בפני עצמו, עם אביזרים שלא נמצאים בכל חדר. איך עושים עיצוב חדר אמבטיה בסטייל? הכול במדריך שלפניכם.

עיצוב בית מפואר בבית על הים תמונה של חדר אמבטיה

עיצוב חדר אמבטיה

ברז אמבטיה דולף, כיור אמבט בלוי או סתם חוסר סיפוק מנראות המקלחת – עיצוב חדר אמבטיה רלוונטי לכל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים. עיצוב חדר אמבטיה הוא חלק משמעותי מעיצוב הבית. כולנו משתמשים בברזים, כיורים לאמבטיה ומקלחות, כך שאם כבר יש צורך בעיצוב חדר אמבטיה, כדאי שנהיה מרוצים מהתוצאה.
לפי עקרונות וטיפים במסגרת עיצוב פנים, ניתן לשפר את עיצוב הבית בכלל ואת עיצוב חדר האמבטיה בפרט. כיורים לאמבטיה וברז אמבטיה הם אביזרים בלתי נפרדים מעיצוב חדר אמבטיה, אך אסור לשכוח מאביזרים פשוטים יותר שנלקחים בחשבון כאשר מדובר על עיצוב פנים, כמו שטיחוני מקלחת, מגבות ומדפים.

כיורי אמבטיה

הדבר הראשון שאפשר לשים לב אליו כאשר נכנסים אל חדר אמבטיה הוא הכיור. כיורים לאמבטיה מגיעים בשלל עיצובים וצבעים. חלק מהעיצובים כיום מעניקים מראה מודרני למקלחת, בעוד חלק מנסים לתת לה מראה חינני יותר.
כיורי אמבט יכולים להגיע ברוחב שונה, עגולים או מרובעים, גבוהים או נמוכים. כמו כן, כיורי אמבט מגיעים בצבעים שונים. אם פעם כיורים לאמבטיה היו מגיעים בצבע לבן או כסוף, היום יש כיורים בצבע שחור מבריק, גווני אפור ואפילו כיורים צבעוניים. כיורי אמבט הם שוק לכל דבר ועניין, כך שהתעמקות במוצרים השונים יכולה להיות בעלת השפעה גדולה על עיצוב חדר האמבטיה.

ברזים לאמבטיה

ברז אמבטיה הוא אחד המוצרים בעלי השימוש הגדול ביותר שקיימים בחדר האמבטיה. כאשר בוחנים ברז לאמבטיה, חשוב לוודא שהוא מתאים לכיורי אמבט שונים אותם בדקנו, על מנת שלא תהיה בעיה עיצובית עם שניהם. גם ברז אמבטיה הוא מוצר דינמי. יש ברזים בגדלים שונים, צבעים משתנים ובעלי אפשרויות שונות לפתיחת זרם המים.

ברז וכיור זה לא הכול

עיצוב פנים הוא תחום מקיף וכולל. כחלק מעקרונות עיצוב הבית, יש לשים לב לסביבה הכוללת של החדר אותו אנו רוצים לעצב. עיצוב חדר אמבטיה צריך לכלול התאמה בין הגופים השונים שממלאים את החלל. במקרה הזה יש חשיבות גדולה גם למוצר חובה באמבטיה, כמו ברז לאמבטיה, אך גם למוצר נלווה כמו שטיחון לאמבטיה.

קחו את הכל בחשבון

עיצוב חדר אמבטיה הוא חלק משמעותי וייחודי בעולם עיצוב הבית. באמצעות הבנה של המוצרים השונים לאמבטיה, כמו כיורי אמבט וברז לאמבטיה, יחד עם יישום עקרונות עיצוב פנים, תוכלו לעצב את חדר האמבטיה שלכם בסטייל.