קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

עיצוב חדר שינה - טיפים שימושיים וטרנדים עכשוויים

פורסם 21 ביולי 2022

נכנסים לבית חדש או מחדשים את סביבת המגורים הקיימת? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים שימושיים לצד טרנדים עכשוויים בכל הנוגע לתכנון עיצוב פנים של חדרי השינה.

תכנון חדר שינה – מה באמת חשוב לדעת?

עיצוב פנים מושלם לחדר אמבטיה

כאשר ניגשים לתהליך עיצוב פנים לחדר שינה, קיימת חשיבות רבה להגדרת הסגנון העיצובי המועדף והתאמתו למספר פרמטרים מרכזיים כגון: גודל החדר, מטרות השימוש בחדר (למי חדר השינה מיועד: להורים, לילדים, לבני נוער, לאורחים וכו), רמת האבזור הנדרשת לכם בחלל החדר ופרמטרים נוספים בהתאם למאפייני החדר, לרבות, גודל החלון ומיקומו בתוך החלל. בהתאם לנתונים אלו, ניתן להתחיל לפעול למטרות עיצוב חדר הורים או חדר ילדים.

טיפים שימושיים לעיצוב חדרי שינה

להלן מספר טיפים מעשיים לעיצוב חדרי שינה בסביבת המגורים:

  • הימנעו מעומס יתר של פריטי ריהוט – על מנת לייצר לעצמכם חדר שינה נעים ונוח, מומלץ להימנע מעומס יתר של פריטי ריהוט. בחרו בקפידה את פריטי הריהוט הנחוצים לכם ובדקו שהם מגיעים במידות פרופורציונאליות לגודל החדר.
  • צרו אווירה אינטימית וחמימה בחדרי השינה באמצעות רצפת פרקט /ואו שטיחים ואלו תוותרו על תליית וילונות בחדרי השינה השונים.
  • צרו עניין עיצובי בחלל החדר – עניין עיצובי מעניק מימד נוסף של עיצוב לחלל החדר, ולכן, מומלץ להימנע מרכישת חדרי שינה קומפלט (ארון, מיטה, שידות וקומודה) המגיעים בעיצוב אחיד. דווקא שידות שונות עם קו עיצובי

משותף יכולים ליצור עניין בעיצוב החלל.

  • אל תוותרו על אקססוריז – עיצוב חדר שינה הורים או ילדים מומלץ שייעשה גם באמצעות פריטי אקססוריז שונים המעניקים אווירה עיצובית עדכנית ואופנתית. פריטים אלו יכולים לכלול: עציץ גדול עם צמח ירוק, מראה עם מסגרת מעוצבת, טפט מעוצב המותקן באחד מקירות החדר, מדף תלוי עם פסלי נוי או תמונות ממסוגרות וכדומה.
  • תאורה מעוצבת – בחדרי השינה מומלץ להתקין גופי תאורה מעוצבים המאפשרים לכם לשלוט בעוצמת התאורה בכל רגע נתון בהתאם לצורך. בכל מקרה, הימנעו מהתקנת תאורת פלורסנט. בחדרי הורים מומלץ למקם גופי תאורה עם על גבי השידות המצויות בחדר ובחדרי ילדים ונוער על גבי שולחן המחשב הממוקם בחדר.

טרנדים עכשוויים לעיצוב חדרי שינה

  • חיפוי קיר דקורטיבי – בחרו לעצמכם קיר מרכזי בחלל חדר השינה וצרו בו חיפוי דקורטיבי באמצעות חומרי גלם שונים ו/או צבע חיפוי על בסיס בטון וכדומה.
  • ארון הזזה עם מסך טלוויזיה מובנה – במידה והחלטתם למקם ארון בגדים בחדר השינה, מומלץ למקם ארון הזזה המגיע עם מסך טלוויזיה מובנה. באופן זה, תוכלו לחסוך מקום יקר להתקנת מסך טלוויזיה.
  • ריהוט לא אחיד – על מנת לייצר עניין עיצובי בחלל החדר מומלץ לבחור בפריטי ריהוט בעיצוב לא אחיד עם קו עיצובי תואם המחבר בין המיטה לארון לשידה וכדומה.

למידע נוסף על עיצוב פנים לחדרי שינה בסביבת המגורים צרו עמנו קשר!