קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

עיצוב פנים לוילות עם 3 קומות

פורסם 15 בינואר 2019

אולם קולנוע פרטי או חדר באולינג בקומת המרתף, מזרקות מים בקומת הכניסה וגרם מדרגות מרחפות המחברות בין מפלסי המגורים השונים, כל אלו ועוד הן פעולות עיצוב פנים הניתנות ליישום במגוון רחב של בתי יוקרה או וילות עם 3 קומות.

עיצוב וילות 3 קומות

עיצוב פנים לוילות בנות שלושה מפלסי מגורים, הינה פעולה מקצועית אותה מומלץ ליישם במסגרת שכירת שירותיו של מעצב פנים מומלץ ומנוסה המתמחה בתכנון עיצוב פנים לבתי יוקרה בכלל ו-וילות בנות מספר מפלסי מגורים בפרט. אפשרויות העיצוב השונות העומדות לרשותכם בוילות בנות 3 מפלסים הן רבות ומגוונות והן מאפשרות לכם לעצב את סביבת מגוריכם בהתאם לכל אחד ממפלסי המגורים השונים ובהתאם לצרכי המחיה והמגורים הנחוצים לכם.

ממדרגות מרחפות ועד לאולם קולנוע פרטי

וילות בנות 3 קומות הן למעשה סוג של בתי יוקרה שבשטחם ניתן להגשים כל חלום הקשור לסביבת המגורים הרצויה והנדרשת לכם. בחללים אלו ניתן לעצב באופן פרטני וייחודי כל מפלס מגורים באופן שונה ולקשר בין החללים השונים באמצעות אלמנטים עיצוביים קונספטואליים המהווים למעשה את הקו העיצובי המחבר בין המפלסים השונים.

האפשרויות העיצוביות השונות בוילות בנות שלושה מפלסים כוללות בין היתר: הקמת חלל מגורים מרכזי בקומה העליונה, הקמת מתחם מגורים משותף בחלל המרכזי המיועד למטרות אירוח (סלון אירוח מרכזי, מטבח מעוצב, פינת אוכל וכדומה) וניצול הקומה התחתונה לצרכי הגשמת חלומות אישיים בנוגע לסביבת המגורים כגון: הקמתו של אולם קולנוע פרטי, מרתף יינות, חלל עבודה ביתי משודרג (קומת משרד), חדר באולינג, חדר משחקים ענק לילדים וכדומה.

כיצד לבחור מעצב פנים לפרויקט?

עיצוב פנים לוילות עם 3 קומות הינה פעולה מקצועית המחייבת אתכם לשכור את שירותיו של מעצב פנים מומלץ ומקצועי בעל התמחות ענפית בכל הנוגע לתכנון ועיצוב חללי מגורים. על מנת להבטיח לעצמכם את שירותיו של מעצב הפנים המקצועי והיצירתי ביותר, אנו ממליצים לכם לנהל את הליך הבחירה בו בהתאם לפרמטרים מקצועיים מקדימים כגון: היקף שנות הניסיון המעשי העומד לרשותו והיקף עבודות עיצוב הפנים אותן הוא ביצע לאורך השנים בבתי היוקרה ו-וילות בשילוב בריכות שחיה בנות מספר מפלסי מגורים. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבקר באופן פיזי במספר וילות אותן הוא עיצב בתקופה האחרונה. במהלך ביקורכם הפיזי במקום, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם דיירי המקום בכל הנוגע למיומנויות המקצועית של מעצב הפנים, אופן העבודה מולו ברמה היומיומית וכמובן שביעות רצונם ממכלול ההיבטים הלווים לפרויקט עיצוב פנים מורכב מסוג זה.

זהותו של מעצב הפנים חייבת להיעשות אך ורק לאחר שקיימתם הליך בחירה מקצועי במסגרתו נפגשתם עם מספר מעצבי פנים מובילים בתחום ובעלי התמחות מיוחדת בעיצוב פנים לוילות עם 3 קומות. במהלך פגישות ההיכרות שלכם עם מעצבי הפנים השונים, אנו ממליצים לכם לקבל מכל אחד/אחת מהם, מספר המלצות לעיצוב היכולות לשמש עבורכם השראה לעיצוב וילת החלומות לאחר שתבחרו באחד/אחת מהם.

ראו גם: עיצוב בית