קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

עיצוב ואדריכלות פנים בשיטת חיפוי קירות פנים

פורסם 2 בדצמבר 2020

חיפוי קירות פנים היא פעולה המיושמת בכל תהליך בנייה או שיפוץ והיא מיושמת באמצעות טכניקות חיפוי שונות המסווגות על פי סוג חומר הגלם העיקרי בו נעשה שימוש. כיום, חיפוי קירות פנים מהווה חלק בלתי נפרד מכל הליך עיצוב פנים המיושם במסגרת עבודות עיצוב ואדריכלות פנים בתוך המבנה, כאשר עומדות לרשותכם מגוון רחב של אפשרויות לצורך חיפוי קירות פנים.

סוגי חיפוי נפוצים במסגרת הליכי עיצוב פנים

עיצוב פנים לבתים, דירות, משרדים וחללים מסחריים כאלו ואחרים, הוא תהליך עבודה במסגרתו מושם דגש מקצועי על חיפוי קירות דקורטיבי המיושם באמצעות סוגי חיפוי נפוצים וביניהם:

  • חיפוי קירות בעץ – טכניקת חיפוי זו מיושמת באמצעות לוחות עץ מלא והיא מיועדת בעיקר לצרכי חיפוי קיר דומיננטי ו/או חלק ממנו בחלל האירוח המרכזי בשטח הבית/דירה או משרד.
  • חיפוי טיח דקורטיבי – טכניקת חיפוי המיושמת באמצעות שכבת טיח המתאפיינת במראה אורבאני ותעשייתי.
  • חיפוי קירות פנים באמצעות אבני בריק – טכניקת חיפוי נוספת המתאפיינת במראה אורבאני ומיושמת באמצעות אבני בריק מפירוק (מגיעים בעיקר בגוון חום – אדמה ו/או אבני בריק תעשייתיים המגיעים כיום במגוון רחב של גוונים.
  • חיפוי קירות פנים באמצעות אבני/אריחי פסיפס – טכניקת חיפוי המאפשרת לכם ליצור אלמנט ויזואלי מרשים באחד מקירות הבית/דירה. טכניקת חיפוי זו מיושמת כיום בעיקר לצרכי חיפוי קירות אמבטיה או לצרכי חיפוי קירות מטבח.
  • חיפוי קירות באמצעות זכוכית מחוסמת – טכניקת חיפוי המיושמת באמצעות לוחות זכוכית המעניקים מימד של יופי וסטייל לכל סביבת מגורים. כיום, תוכלו ליהנות גם מטכניקות הדפסה שונות על גבי לוחות הזכוכית, דבר המאפשר לכם לעצב ולייחד את קירות הפנים באמצעות אלמנטים גרפיים כאלו ואחרים המודפסים ישירות על גבי לוחות הזכוכית המשמשים לצרכי חיפוי קירות הפנים.

לצפייה בפרויקטים אדריכלות

חיפוי קירות פנים

בחירת סוג החיפוי – כיצד?

ההיצע ההולך וגדל של טכניקות החיפוי השונות המיושמות לצרכי חיפוי קירות פנים, מאפשר לכל אחד ואחת מבינכם לשלב בין מספר סוגי חיפוי שונים בתוך סביבת המגורים, וכל זאת במסגרת הליך עיצוב חללים על ידי משרד אדריכלות פנים או משרד מעצבת פנים. יחד עם זאת, הבחירה בין סוגי החיפוי השונים, חייבת להיעשות בהתאם ליתרונות והחסרונות הנלווים לכל טכניקת חיפוי כזו או אחרת והתאמה המלאה לשטח הקירות אותם תהיו מעוניינים לחפות באותה טכניקה.

כאשר בוחרים סוג כזה או אחר של חיפוי, עומדת לרשותכם האפשרות לשלב בין מספר סוגי חיפוי שונים בכל חלל מגורים נפרד, וזאת בהתאמה מלאה לעיצוב הכללי של החלל והאווירה העיצובית אותה אתם מעוניינים לייצר בשטח החלל. תכנון מקדים והיוועצות עם אנשי מקצוע בתחום, יאפשרו גם לכם להיחשף לכל הטרנדים והחידושים בתחום חיפוי קירות פנים, וכך תוכלו לקבל את ההחלטה העיצובית הנכונה ביותר עבורכם.