קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

עיצוב וילות בשילוב תאורת פנים

פורסם 6 במאי 2018

בדומה לכל אלמנט דקורטיבי אחר בסביבת המגורים, גם תאורת הפנים מחייבת אתכם להתייחס למספר פרמטרים מרכזיים לצורך בחירתם של גופי התאורה וזאת במסגרת הליכי עיצוב תאורה לבית. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של גופי תאורה המאפשרים לכם ליהנות מפתרונות תאורה כחלק מעיצוב פנים הבית, כאשר שילוב גופי התאורה השונים מותאם לסגנון העיצובי בו בחרתם לעצב את חלל הפנים.

עיצוב פנים בשילוב תאורת פנים מרשימה

שילוב תאורה לעיצוב הבית

הפרמטר המרכזי לבחירת גופי תאורה לבית (תאורת פנים) הינו שילובם של גופי התאורה בעיצוב הכללי של סביבת המגורים, כאשר כל יחידת מגורים בשטח הבית או הדירה, מחייבת התייחסות פרטנית בהתאם לסגנון העיצובי של החלל אותו תצרו להאיר.

 

עיצוב פנים לוילה ברחובות (2)

פתרונות תאורת פנים לבית

פתרונות התאורה המוצעים לכם כיום על ידי מעצבי פנים מומלצים לסביבת המגורים כוללים בתוכם מגוון רחב של סוגי וגופי תאורה שונים היכולים להתאים באופן המיטבי ביותר לכל יחידת מגורים בשטח הבית או הדירה, החל מגופי תאורה לסלון המתאפיינים במגוון רחב של סגנונות עיצוב היכולים להתאים לכל עיצוב חלל אירוח מרכזי, דרך גופי תאורה ליחידות ההורים וחדרי השינה ועד לגופי תאורה מודרניים לחדרי הרחצה, סביבת המטבח וכדומה.

פתרונות התאורה השונים המוצעים לכם כיום משלבים בתוכם מנורות צמודות תקרה לצד מנורות שקועות בגבס, מנורות תלויות בבית באמצעות נברשות מעוצבות לצד גופי תאורה עומדים אותם תוכלו לנייד ממקום למקום ועוד מגוון רחב של גופי תאורה מודרניים ומעוצבים היכולים להתאים לכל צרכי התאורה בסביבת מגורים ולכל סגנון עיצובי בו בחרתם לעצב את החלל העומד לרשותכם.

תאורת פנים – מה חשוב לבדוק לפני הרכישה?

על מנת להבטיח לעצמכם פתרונות תאורה פונקציונאליים העונים גם על הצורך בהארת החלל (עוצמת האור, שטח החלל אותו תרצו להאיר וכדומה) וגם על הצד הדקורטיבי (התאמת גופי התאורה לעיצוב החלל), אנו ממליצים לכם לבדוק מראש מהן מספר נקודות התאורה הנדרשות לכם (בהתאם למספר יחידות המגורים בהם קיים צורך בהתקנת גופי תאורה), עוצמת התאורה הנדרשת לכם בכל יחידה ויחידה, אפשרויות עמעום בגופי התאורה וכדומה. כמו כן, חשוב לבדוק את צריכת החשמל של גופי התאורה השונים, מספר בתי המנורה המצויים בתוך גוף התאורה ונושא בטיחות גופי התאורה ואופן התקנתן.

פתרונות תאורה לסביבת המגורים המודרנית

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מערכות תאורה חכמות המותאמות לסביבת המגורים המודרנית. מערכות אלו מבוססות על גופי תאורה חכמים המתממשקים למערכת התאורה החכמה המותקנת בסביבת המגורים והן מאפשרות לכם ליהנות מחיסכון משמעותי בצריכת החשמל. מערכות אלו יודעות להפעיל ולכבות באופן אוטומאטי את גופי התאורה השונים בסביבת המגורים ובנוסף הן מאפשרות לכווננן את עוצמת התאורה הנדרשת לכם בכל רגע נתון. מערכת תאורה חכמה שולטת למעשה בכל גופי התאורה בסביבת המגורים והיא ניתנת לשליטה גם באמצעות הסמארטפון.