קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

תכנון מטבחים יוקרתיים לפני בניית הבית

פורסם 6 באוקטובר 2021

תכנון מטבחים יוקרתיים לפני בניית הבית

בניית מטבח יוקרתי, איכותי ומקצועי, מתחיל בשלבי תכנון נכונים ומקצועיים עוד לפני בניית הבית. כדי לבנות ולעצב את המטבח המדויק, יש להתכנס יחד כל בעלי המקצוע אשר לוקחים חלק בתהליך הבנייה ויחד לתכנן לפרטי פרטים את מראה המטבח על כל מרכיביו.

כך התוצאה תהיה בטוחה

כדי ליצור מטבח יוקרתי אשר מתאים במאת האחוזים לבאי הבית, יש להשקיע תשומת לב מרבית בפרמטרים הבאים:

  • בחירת משרד אדריכלים מקצועי, אנושי ומיומן
  • רמת הייצור – שימוש בחומרי גלם איכותיים במהלך הבנייה.
  • תכנון – יש להקפיד על תכנון מדויק ומקצועי על פיו יבנה המטבח המתבקש.
  • ניצול השטח – כמו לכל חלל אחר בבית, גם למטבח מוקצה שטח אותו יש לנצל בצורה המקסימאלית – כך החלל יהפוך ליעיל, לנגיש, לפרודוקטיבי ולמעוצב בדיוק מרבי לצרכיהם של דרי הבית
  • עיצוב המטבח – את העיצוב יש לקבוע בצורה מקסימאלית לטעמו של הלקוח. עיצוב מטבחים – מטבחי יוקרה, מאפשר יצירת מטבח ייחודי שאין דומה לו.

שימו לב, כי ככל ותכנון המטבח יתבצע במקביל לתכנון בניית הבית, כך התוצאה תהיה מושלמת יותר והתקלות כמו גם האי דיוק בתהליך יתמעטו.

נקודות שחשוב לשים לב אליהן בתהליך הבנייה

אדריכלות יוקרתית הכוללת אדריכלות של מטבחי יוקרה מחויבת בהוספת מספר פרמטרים נוספים וביניהם:

  • בחירת תאורה – כחלק מהליך אדריכלות פנים בכלל ועיצוב המטבח היוקרתי בפרט, יש לקחת בחשבון את בחירת התאורה ורצוי שתהיה טבעית ככל האפשר. נכון להתחשב בכל מקורות האור הטבעי שניתן לנצל ולשלב במקביל תאורת (בין היתר) לד.
  • הוספת מוצרי פרזול – בין אם אתם מתכננים מטבחים כפריים ובין אם אתם מבקשים לעצב מטבח מודרני, חשוב לבחור פרזול חיצוני ופנימי ייחודי ומרהיב.
  • התחשבות במגמות חדשניות – תכנון אדריכלי מקצועי, מקפיד על כך שהוא ישתלב עם הטרנדים החדשים ביותר בתחום.
  • בחירה של מוצרים נלווים – עיצוב פנים יוקרתי כולל לעיתים את רכישת הציוד הנלווה למטבח החל מתנורים מקררים ועוד.

בחירת בעלי המקצוע

כדי להגיע למצב בו אתם בוחרים אדריכל פנים מוביל בתחומו, עליכם לעשות זאת בהתאם להמלצות, למקצועיות לחוות הדעת ולכימיה שנרקמה בינכם (לבינו), לאחר יצירת הקשר הראשוני. שימו לב כי עם מעצבי פנים / אדריכלים חשוב ליצור קשר כבר בשלבי תכנון הבנייה הראשוני וזאת כדי להצליח למקסם את המטבח עליו אתם חולמים. ככל ויצירת הקשר תתבצע בשלבי התכנון המוקדמים של בניית הבית, כך תצליחו להגיע לתוצאות המקסימאליות הן מבחינת נוחות המטבח, ניצול האור, בחירת גודל החלל, מיקום חלקי המטבח בהתאם להתנהלות היום יומית שלכם ובכלל.

במהלך התכנון תקבעו הלכה למעשה, כיצד יראה המטבח על סך חלקיו, החל מהגודל עד בחירת השיש ומה שביניהם ועל כן נכון להשקיע את מרב המאמצים בבחירת בעלי המקצוע איתם תעבדו מתחילת ועד סוף התהליך