קינן אדריכלים - משרד אדריכלות ועיצוב פנים

מספר טיפים לעיצוב דירות עם נוף לים

פורסם 26 בינואר 2021

מגדלי מגורים עם נוף לים הפכו לחלק בלתי מנוף ארצנו לאורך כל רצועת החוף מצפון ועד דרום. אם גם אתם מתכוונים לרכוש דירה עם נוף לים, זה הזמן למספר טיפים מעשיים לצרכי תכנון ועיצוב חלל הפנים.

דירות מגורים עם נוף לים הן ללא ספק "החלום הרטוב" של מאות אלפי ישראלים המעוניינים להתעורר בכל בוקר מחדש אל מול צבעי הכחול- טורקיז של הים התיכון וליהנות מתמונת נוף מושלמת מדי ערב בשעת שקיעה. על מנת להבטיח לעצמכם סביבת מגורים מעוצבת בתוך דירות עם נוף לים, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים הקשורים להליך תכנון ועיצוב פנים החלל.

עיצוב דירות מגורים עם נוף לים – מה חשוב לדעת?

דירות מגורים עם נוף לים הן ברוב המקרים דירות יוקרה המוצעות לכם כיום במגדלי מגורים יוקרתיים לאורך רצועת החוף. ככל שהמגדל בו בחרתם לרכוש דירה קרוב יותר לים, כך קיימת חשיבות רבה יותר לבחירת חומרי הגלם אשר ישמשו אתם למטרות עיצוב דירה עם נוף לים התיכון, וזאת לנוכח העובדה שהמלחיות העולה מהים משפיעה בצורה כזו או אחרת על עמידות חומרי הגלם לאורך זמן. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי גלם החשופים באופן ישיר לנזקי המלח, לרבות, חומרי הגלם המשמשים אתכם לעיצוב מרפסות נוף לים והחלל המבחר בין הדירה לבין המרפסת. שימו לב שבכל הליך עיצוב פנים לדירות עם נוף לים חייב לקחת בחשבון את נזקי הסביבה ופגעי מזג האוויר העלולים להשפיע על איכויות חומרי הגלם.

עיצוב דירה עם נוף לים

נושא מרכזי נוסף עליו מומלץ לשים את הדגש בכל הליך עיצוב דירות עם נוף לים התיכון הוא נושא התאורה. ברוב המקרים, מומלץ לעשות שימוש מוגבר במקורות תאורה טבעיים המבוססים על ויטרינות ענק המאפשרים לכם מצד אחד ליהנות מהנוף הקסום בכל רגע נתון ומצד שני ליהנות מתאורה טבעית לאורך רוב שעות היום. יחד עם זאת, קיימת חשיבות רבה לבחירת גופי תאורה מרכזיים המאפשרים לכם "לשחק" עם התאורה בהתאם לגודל החלל העומד לרשותכם.

ומה בנוגע לבחירת צבעים?

בחירת צבעים לצרכי עיצוב פנים של דירות עם נוף לים התיכון, חייב להיעשות בראש ובראשונה בהתאם לגודל הדירה. במסגרת הליכי עיצוב דירות קטנות יותר עם נוף לים, קיימת חשיבות רבה לבחירת צבעים "קרים" יותר המעניקים מימד של מרחב ואילו בהליך עיצוב של דירות גדולות יחסית עם נוף לים, קיימת חשיבות רבה לבחירת צבעים "חמים" יותר היכולים לסייע בנטרול מרחב מנוכר.

רוצים לדעת יותר על עיצוב דירות עם נוף לים? אצלנו במשרד קינן אדריכלים ועיצוב פנים תוכלו למצוא צוות של מעצבי פנים לדירות גדולות עם נוף לים, וזאת לצד צוות של מעצבי פנים לדירות קטנות הממוקמות עם נוף לים.